Je favorite SC gadgets?

Discussie in 'Algemeen' gestart door inflatable, 1 dec 2002.

  1. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn jouw favorite Splinter Cell gadgets?

    Die van mij zijn het glasvezel kabeltje waarmee je onder deuren door kan kijken, en de sticky cameras die kunnen fluiten om te lokken en daarna vergassen LOL!! :D


    P.s. iemand al op de bescherm de hostages en dood Grinko level in die stallen? Man wat een mayhem opdracht zeg.. 8)
     
  2. Dark Cell

    Dark Cell Xbox Addict

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die shock-darts wreed....en met je pistool om een hoekje......

    Het hele spel is Uber-Vet....

    Ik zit nou in het level dat je terroristen moet uitschakelen en de programmeur Ivan moet zoeken....
     
  3. nielzo

    nielzo Guest

    ik heb nog niet echt veel gadgets gehad maar ik zit nu in het 3e level met dat je die generaal ofzo moet zoeken om zn ogen te scannen8)
     
  4. Classified

    Classified addict

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een vraagje eigenlijk , die disposal pick wat kan ik daarmee dan?
     
  5. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook een lock pick maar dan een die ontploft, en dat gaat wat sneller.
     
  6. masterape

    masterape Guest

    Hoevell levels zijn er en ben je lang met 1 level bezig of niet?
     
  7. Classified

    Classified addict

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    k thx kon er maar niet achterkomen, staat ook niet in het boekje volgens mij
     
  8. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    euh, er zijn 9 levels!
    En je bent best lang met een level bezig (tenminste ik wel!)
    Ik heb gister 5 uur achter elkaar non stop gespeeld... Echt relaXed! alleen wat minder is dat er tussen sommige checkpoints wat te veel moeilijke opdrachten zitten, kan soms best irritant zijn!

    Ik ben trouwens bij het level dat je ivan moet zoeken, Wel gaaf level want daar mag je tenminste lekker knallen! Het level ervoor (in het cia gebouw) is echt wel moeilijk mede ook omdat je daar niemand om mag leggen...... 8)
     
  9. masterape

    masterape Guest

    Ow dus tijdens levels kom je op bepaalde punten waar je kunt saven en welke gadgets zijn er allemaal en zijn het er veel?
     
  10. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt die shock darts ook wel wreed en die camera is wel fijn als je daarmee iemand op zijn kop schiet gaat hij knock out en kan je die camera gewoon weer oppakken ik ben bij die level daar moet je in de embassy ofzoiets iemand weer afluisteren en je mag weer niemand molen das wel klote maar wel leuk anders is het spel veel ste makkelijk vindt ik
     
  11. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    ik oet zeggen dat er best wel korte levels zijn. ik bedoel ik hebal 2 daagjes gespeeld en ben al bij level 4 en er zijn totaal 9 levels
     
  12. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    balen

    Dus , er zitten maar 9 levels in t spel (!) balen zeg , want dat lijkt me dus echt belabberd weinig , of zitten er nog extra opties in t spel ofzo ? want 9 levels heb je na een paar dagen tog ookwel uitgespeeld???????????
     
  13. Re: balen

    man je weet nie hoelang je over 1 level doet! ik heb m nu 5 dagen nou ik ben bij level 6
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wordt het niet een beetje belachelijk met al die SC threads ??

    Wat is het leukste gadget ?
    Hoe ver ben je al ?
    Wat is je fijnste wapens ?

    Als we dat bij elk spel doen wordt het een zooi dus kappen stel de vraag maar in een andere thread!!
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zeikerd.
     
  16. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: balen

    ja dat is dan noch kort. het is echt een kei toffe spel vind ik, maar het is toch een beetje jammer dat het kort durt
    PS: welke level is die ene plek waar op zo'n fabriek zit midden in zee ?
     
  17. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    dat is level 3!

    ow ja iemand vroeg of er veel gedgets in het spel zitten... HELL YEAH!! echt teveel om op te noemen, en allemaal hebben ze wel iets speciaals... :9

    Ow ja, ik weet niet of dit waar is maar het schijnt dat als je het spel op normal speelt, je minder subopdrachten krijgt als dat je het op hard speelt. Dit wil dus zeggen dat als ik het spel opnieuw zou starten in hard mode ik meer/nieuwe opdrachten zou krijgen... Dus niet alleen meer en moeilijkere tegenstanders (zoals in halo wel het geval is..)

    Nogmaals weet niet zeker of dit waar is, zal het morgen eens gaan proberen..
     
  18. macksplack

    macksplack Guest

    ik vind het alleen jammer dat die camera disorter nutteloos is net als de split jump die je maar 2 keer kan gebruiken daarin in tegen is de spycam onder de deur weer super en de sticky en diversion cam zijn wel ok maar ik heb ze nergens echt nodig gehad, de thermal gogles was in het begin nutteloos maar later in het spel is het een noodzaak ik noem chinese embassy en presidential palace ;)
     

Deel Deze Pagina