Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, nee. Dat gaat niet. Je moet ze allemaal doden, anders kan je nogal moeilijk die Archeoloog redden he, als iedereen nog leeft...
     
  2. Lord Voldemort

    Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vecht steeds met mijn grote bijl. Kweet al die namen niet... maar is er misschien een spreuk die je goed kan gebruiken?? Ik word gek van die beesten :mad:
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je hebt een Greataxe dus.
    Hhmm. Wat voor niveau is de bijl? Steel? Iron? Obsidian? Master?

    En gebruik die Flourish in combinatie met de L-Stick naar rechts of links te drukken, waardoor je zwaaiende Flourish krijgt die meerdere vijanden tegelijk tegen de grond kan gooien.
     
  4. Lord Voldemort

    Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Obsidian GreatAxe. Met Silver & Flame Augmentation 8)
    Flourish is toch op B drukken als je wapen paars oplicht?
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik herinner me nochtans dat ik die op de berg heb ontweken en die op de kaai heb gedood...en voila.
     
  6. Lord Voldemort

    Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die andere komen dan achter je aan... en je hebt echt veeeel te weinig tijd...

    Welk wapen kan je btw het best gebruiken?

    Edit: Haha, ik ben gwoon naar de pier gerend en 3 x Eternal Wrath gedaan, en de rest afgeslaughtert :)
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2006
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, zo kan het wel. Het maakt niet uit waar je ze dood, als je ze maar dood.

    Zo kan het natuurlijk ook! :cool:
     
  8. Lord Voldemort

    Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je snel en makkelijk experience krijgt?
    Als je slecht bent kan je natuurlijk een heel dorp uitmoorden... maar hoe krijg je snel expies als je een goede held bent? ( Die op Gandalf lijkt):b:
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Het is al een tijdje geleden dat ik Fable nog gespeeld heb, maar ik neem aan dat je die 'good points' bedoelt? Als je echt voor een goed karakter wil gaan kan je je natuurlijk daar het best van in het begin op focussen, want zo haal je de meeste punten binnen. Zoals je zelf zegt kan je veel gemakkelijker slecht dan goed worden op een later tijdstip, maar ik dacht dat je o.a. later nog altijd blijvend 'good points' kon verdienen door mensen te redden in het bos van dieven/wespen/etc...
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm. Ik weet niet hoe ver je in het verhaal bent, maar als je naar de Cliffside Path gaat en dan een klein stukje doorloopt spawnen er een oneindig aantal Undead van het laagste niveau. Als je redelijk sterk bent kan je ze met één klap doden, en dan meteen naar de volgende over gaan. Zorg dat je de spreuk Physical Shield hebt, want dan zakt je Combat Multiplier niet als je geraakt wordt. Hoe hoger je CM hoe meer EXP. je krijgt per gedode vijand.
    Als je niet weet waar je de Cliffside Path kan vinden, ga dan de Demon Door in die staat op de Lychfield Graveyard en vervolg je weg naar de Cliffside Path. Het kan trouwens ook het Clifftop Path zijn, dat weet ik niet meer :b:
     
  11. Lord Voldemort

    Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Tnx, ik bedoelde idd Expies, geen Good points. Good Points heb ik genoeg. :b:
     
  12. Lord Voldemort

    Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook wat ik allemaal kan doen nu ik burgemeester ben van Bowerstone? :)
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heel simpel, niks. ;)
     
  14. Lord Voldemort

    Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Darkness Xbt

    Darkness Xbt Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    doe de arena, net voor je die domme trut moet hakke doe je hero svae oid en laad je me n zo kan je de arena oneindig blijven doen.
     
  16. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je in Hook Coast. geraakt ??
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat kan pas als je daar voor een Quest ontvangt. Als je die eenmaal ontvangt wijst het zich vanzelf. Als je hier al bent, en je snapt 't nog niet volg dan de volgende aanwijzing:

    Ga naar The Ancient Cullis Gate in Darkwood. Als het goed is word je daar geconfronteerd met een aantal Undead. Bevecht en dood de Undead net zo lang tot een balkje rechts in beeld gevuld is. Is deze gevuld, dan komt er een korte Cut-Scene en is de weg naar Hook Coast vrij.
     
  18. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat dit niet veel met het onderwerp heeft te maken ma ik heb een vraagje :eek:



    in dat dorp in Hook Coast moet ik dan om die vuurtoren te branden doen wa moet ik dan doen iedereen zegt dat ik daar een fakkel moet zetten ma hoe ??
    weet iemand hoe dat dat moet ?? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  19. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    srry ma ik zit echt vast met n dat dorp in Hook Coast moet ik dan om die vuurtoren te branden doen wa moet ik dan doen iedereen zegt dat ik daar een fakkel moet zetten ma hoe ??
    weet iemand hoe dat dat moet ??
     
  20. Bowy3r

    Bowy3r Yeh Sonsabitchers!

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het al gepost is, maar ik zal het toch ff zeggen :p

    Als je alle shops en houses wilt hebben, dan moet je dat maar op 1 manier doen: de bevolking uitroeien. Bijv. Oakvale, gewoon erop af gaan met veel geld en een goed wapen. alle dorpsgenoten killen, en snel terug naar de teleporter. ga lekker merchanten ofzo, voor ong. 15 minuten (ligt eraan wat de forgiveness cooldown is). dan ga je weer terug naar Oakvale en je koopt alle huizen daar! al duurt het best lang voordat je je geld terug krijgt, maar het s het waard!

    Bowy3r
     

Deel Deze Pagina