de "Algemene leverings- en betalingsvoorwaarden Dutch International Trading" zijn een regelrechte kopie van "Algemene leverings- en betalingsvoorwaarden Buyitdirect", zie http://www.dutch-international-trading.com/page16.html en http://microsoft.buyitdirect.com/info/6.asp Dit klinkt als erg illegaal. Misschien krijg je je spel, maar ik denk dat het een Blinx-kat-in-de-zak zal worden. Ik hou mijn euro in mijn zak.
ja, k ziet et ik. Trigger ik ga jou geen euro geven, tis nu zo duidelijk dat dit een oplichter is, laten wel een brief sturen naar peter R de Vries
Ik denk haast ook wel dat het niet goed zal gaan maar ja zou wel grappig zijn als het echt werkte. Maar als de Algemene leverings- en betalingsvoorwaarden precies hetzelfde zijn als die van de site jij net noemde dan zijn ze wel ok We merken het wel. Greetz, TriggeR
tja.. ook al is het illigaal, en krijgen wij het spel wel, wat boeit ons dat?! Wij kunnen het niet weten dat het illigaal is, wij kopen alsware gewoon iets in de winkel..
Ik denk dat je je 25 euro kwijt ben, misschien ken je beter een mail naar radar of zo iets sturen, misschien doen hun er wel wat mee.
wat ga je met dat ene spel doen dan? je krijg het dan pas rond 24 december, en daarna is de 'speciale kerst korting' voorbij..
gevonden op usenet Ik vond op usenet het de volgende (oudere??) gegevens: > Domain Name.......... dutch-international-trading.com > Creation Date........ 2002-11-12 > Registration Date.... 2002-11-12 > Expiry Date.......... 2003-11-12 > Organisation Name.... dutchinternationaltrading > Organisation Address. poukenstraat 36 > Organisation Address. > Organisation Address. almere > Organisation Address. 1312 wn > Organisation Address. FLEVOLAND > Organisation Address. NETHERLANDS Een ander adres dus.. Ook in Almere. Andere bestellen we gewoon, en als het fake is gaan we ff lang met de xboxworld knokploeg
Iemand moet ze ff mailen en zeggen dat ze ook in Almere wonen. En dat je het wel komt ophalen en contant betaald.
Nog een email adres gevonden waaronder "zij" SPAM verstuurden. "mqoie" <gsr29@hotmail.com> De subject was: "40 % KERST KORTING OP LUXE MERK ARTIKELEN -[uwqr8]"
We zouden natuurlijk de site kunnen *NUKEN* (oh wat zei ik nu? ) Lijkt er heel erg op dat dit niet legaal is. Zoals in mijn antwoord op mijn mailtje kunt lezen zijn ze ook erg brutaal/arrogant en niet zoals een juiste onderneming zijn potentiele klanten benaderd. Greetz, TriggeR
mail Hun antwoordmail bevat ook een onlogische zinsopbouw, of wij niet weten hoe te betalen. Waarom sturen ze de spullen trouwens naar "het postkantoor in uw woonplaats". Haha, dit zaakje riekt, stinkt, van 100 meter afstand. Er wordt helemaal niets verzonden, op 25 december zijn de heertjes (dat zullen het wel zijn) immers gevlogen. Maar ja, de mens wil zich laten bedonderen er er zal wel een aantal glimmende Playstationnen gekocht worden.
Wat we natuurlijk ook kunnen doen is iemand zoeken tussen deze 3224 leden die ook in Almere woont en even gezellig langs die 2 adressen die zijn gevonden gaat. Kijken of we daar ene Turk of die Maartje tegen komen. En het is misschien ook wel even handig om dat foldertje in te scannen, kijken of dat er prof. uitziet En jongens, als jullie geen euro willen verliezen, dan zoek je toch gewoon 50 mensen die 50 cent willen geven
kijk, als er nou ff iemand net zoals die hierboven al zegt even langs die adressen gaat, en dan even kijkt of hij een spel kan meenemen als hij 25 euro betaald, handje contantje dus, en het werkt, dan gaan we gewoon met z'n allen morgen ofzo naar almere, iedereen neemt 25 euro mee, en kopen maar die games
wel grappig op hun site onder bestelform: ALLE PRODUCTEN WORDEN OM VEILIGHEIDS REDENEN NAAR HET POSTKANTOOR VERZONDEN IN UW WOONPLAATS, WAAR U UW BESTELLING VEILIG KUNT OP HALEN VOOR DE KERSTDAGEN en trouwens, waarom moet dit precies voor de kerstdagen gebeuren, reken maar dat op 25 dec. er helemaal geen website meer bestaat, en dan zijn hun allang weg
Ik denk gewoon dat er helemaal geen goederen zijn, het assortiment is zo raar, de plaatjes voor de producten zijn van verschillende site's gehaald, ook is het zo dat het een beetje raar is, xbox naast horloge naast parfum naast koelkast, jaja!
en zijn broer heeft er zeker achter gereden met een cabrio om de spullen op te vangen zeker! haha dit "bedrijfje" stinkt aan alle kanten zeg. laterzzzz
Iemand die in Almere woont die ff dat adres checken wil? Dat het niet # 51 is van de in totaal 50 in die straat ofzo