1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Bron IGN.

    Lijkt me een goede indicatie dat de komende jaren nauwelijks verschil qua graphics te zien zal zijn tussen de ps3 en 360.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja tuurlijk, kan ik ook wel begrijpen. Als je kijkt naar too human, gears of war, masseffect, forza2, ninja gaiden 2, halo3, ... en nog een hele shitload. Allemaal must haves voor mij_O_ . Maarja, zo heb ik ook must haves op de ps3 en waarschijnlijk ook op de Wii. Maar deze consoles zijn nog niet uit. En ik ken het hele waslijstje nog niet van games voor deze consoles. Dus ik zie wel :). Maar de 360 heeft idd een enorme coole line up van games die er aankomen:).
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=1669&cat=catps3
    Dit is resistance, warhawk,...
    Wapens in Resistance _O_

    http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=1670&cat=catps3

    Hier zie je genji 2, niet onder de indruk eerlijk gezegd.

    Maar je ziet ook het originele kaartspel, allé origineel is het niet, het bestaat al heel lang in Japan, maar het is superorigineel dat het nu op de ps3 overtezetten is in graphics. Het heet eye of Judgement, en het ziet er echt fantastisch uit, dit gaat Japan zeer weten te appreciëren...:)
     
  4. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nu nogeens goeie in-game screens. :)
     
  6. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staan al ingame screens, in-engine cutscenes, en CGI cutscenes op die scans. ;)

    De kwaliteit is gewoon zo hoog dat je bijna niet meer ziet wat CGI is en wat ingame.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, trouwens op E3 hebben ze het ook al laten zien. Ingame footage...
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow ik wilde nog iets toevoegen. Op het einde van het 2de filmpje zie je ook Formule 1, en vorig jaar was het pre-renderd(duh),maar dit jaar was het speelbaar, en het ziet er toch wel echt enorm vet uit!_O_ Die graphics! Hopelijk komt het spel nog dit jaar uit. En ook die Crashes!!! Wooohoow!:thumbs:
     
  9. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Boss, wat denk je van dat nieuwe Naughty Dog spel? Zelf was ik een beetje teleurgesteld dat ze de realistische weg opgaan met "echte" personages. Maar ja, het spel zag er wel heel mooi uit en het is natuurlijk nog te vroeg om iets over het spel te zeggen...
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mij staat het eigelijk wel aan. Topper in wording denk ik. Wat ik zeer indrukwekkend vond, was het personage zijn gezicht_O_ . Zijn gezichtsuitdrukking veranderde continu. Als hij ergens achter ging zitten of begon te schieten,... dan zag je zijn gezicht echt veranderen! Geweldig gewoon! Ook vond ik de natuur heel mooi, alles dicht vol met natuur, hell yeah...
     
  11. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dit al gepost is.

    Grote titels missen launchdatum PlayStation 3

    Volgens de algemeen directeur van de Europese divisie van Sony, David Reeves, zullen een aantal grote titels de lancering van de PlayStation 3 (op 17 november) gaan missen. Heavenly Sword, Formula One en Motorstorm zullen namelijk geen onderdeel gaan uitmaken van de eerder aangekondigde vijftien launchtitels. Een update over de status van een aantal belangrijke spellen kun je hieronder vinden.



    Singstar zal met alle zekerheid nog voor Kerstmis uitgebracht gaan worden.

    Een EyeToy-spel zal pas na de feestdagen uitkomen. EyeToy is namelijk nog niet speelbaar op dit moment, maar zal voor maart 2007 wel werkzaam worden.

    Heavenly Sword, Formula One 06 en MotorStorm zullen pas na Kerstmis uit gaan komen. Deze drie titels behoren vooralsnog tot de meest aansprekende spellen voor de PlayStation 3.

    Resistance: Fall of Man zal met alle zekerheid een launchtitel gaan worden van de PlayStation 3.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Is nog niet gepost, maar ik wist het wel al :). Voor mij helemaal niet erg, aangezien ik de ps3 niet met launch koop. Anuwel Resistance me wel heeeel fel aanstaat. Maarja, dat ze maar toppers maken, en niet iets afflansen...
     
  13. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    bwa tog ik denk dat de ps3 launch een beetje op de xbox360 launch gaat lijken.

    kwalitatief allemaal goeie spellen maar tog niet echt die echte topper
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien wel ja, we zullen zien, anuwel ik wel denk dat Resistance een topper wordt...:)
     
  15. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk wel dat er meer toppers bij zitten dan bij de xbox360 launch
     
  16. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Er waren toch 17 launchgames aangekondigd? Waarvan er tot op heden 1 bevestigd is...?
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    We zullen wel zien, met xbox 360 zijn op het laatste moment de grootste games(oblivion, ghost recon, saint's row,...) geschrapt. Bij ps3 wordt het al heel vroeg gezegd, dat vind ik mooi:). We zien wel...
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat vind ik wel goed dat ze ze het vroeg zeggen.
    maar jah dab kan de hype ook alleen maar groter worden hehe lol
     
  19. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Saint's Row voor de 360 geschrapt? :eek: Of als launchgame bedoel je? :emo:
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als launchgame bedoelde ik ;), normaal staat hij voor september gepland...
     

Deel Deze Pagina