Halo 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de besturing ook prima zo, de auto aim mag er van mij ook wel uit, want die was meestal gewoon ronduit irritant.

    Naar mijn idee kan je zo snel en percies richten als je zelf wilt, met halo 2. Je moet er alleen zelf achter komen hoe je voor jezelf alles het beste in kunt stellen :thumbs:
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja, opzich kan ik Velvet_Dark wel genlijk geven. Bij Call of Duty moet je echt helemaal zelf schieten, en als je beweegt heb je ook geen crosshair. Draagt ook bij aan het realisme.
     
  3. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    waarom leggen jullie een link met het zwaard en de shotgun? het is naar mijn mening toch logisch dat de shotgun er gewoon in volle glorie weer bij kan zijn, zonder gemauw met maar 8 shells ofzo.
    Ik vind dat het zwaard er (met de batterij die op kan gaan) er zo in mag, maar dat er niet aan de shotgun gesleuteld moet worden.
    zo kan je voor alle wapens wel de kogels fel verminderen, sniper, bazooka...
    nee, laat het maar zo.
     
  4. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat er mis is met de shotgun, shotgun is eigenlijk helemaal niet overpowered of whatever (behalve als je host hebt:+ )

    Het zwaard is eigenlijk ook niet echt overpowered dus gewoon er in laten zitten en zonder batterij!

    (En ik bedoel kom op wie vind het nou niet relaxt om naar je target toe te vliegen en hem neer te slaan in 1 klap *) )
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Da's wat veel mensen nou precies het probleem vinden...

    Zo kunnen de beste spelers nog verslagen worden door één of andere noob die toevallig het zwaard in handen kreeg, snappie? :b:
     
  6. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is neit waar, als je echt een van de beste spelers bent kun je hem echt wel terugpakken hoor. ik heb vaak zat goede spelers een dude met een zwaard zien ownen.
     
  7. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    en vast nog vaker een noob een goede speler zien spawnkillen met een zwaard?
     
  8. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou eigenlijk spawnkillen? ik heb bij elkaar ong. 1.5 jaar halo 2 online gespeeld maar daar nooit van gehoord.... als het is wat ik denk dat het is, betekent het dat je tegenstander vermoord word op het moment dat hij opnieuw tot leven komt yes?
     
  9. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoeld die ermee, maar de kans is vrij klein dat je voor iemand zijn neus spawnt, spawn killen is veel makkelijker met langere afstand wapens.

    Zwaard mag er gewoon inblijven vind ik. Als je een wapen als BR als spawn wapen krijgt is het zwaard een stuk minder gevaarlijk als dat je met een plasma rifle spawnt.
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG :+ chaoz, ga maar weer snel WoW spelen ;)
    ik weet niet maar een zwaard geeft TE veel voordeel op Close Combat, tuurlijk een goeie speler kan in sommige situaties wel een zwaard gast owne, maar toch zal meestal de 'n00b' het winne van dichtbij (vooral als jij zelf geen powerweapons hebt), helemaal als je ermee gaat campe
    shotgun eruit :confused:, ongeveer het slechtste idee tot nu toe, shotgun is een van de beter uitgebalanceerde wapens die er is in H2
    beter besturing, volgens mij zijn er op een console nog geen beter serie geweest dan Halo als het op besturing aankomt, Ok de autoaim is veel te zwaar, maar dat maakt de besturing niet slechter of beter
     
  11. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt het dat de assault rifel terugkomt?? Ik hoorde dat ergens. dat zou echt wel super vet zijn de assault was echt wel extreem veel cooler dan de smg, ik bedoel dat dual weeld was wel cool, maar ik mis de assault toch wel. wat ik ook miste in 2 was bij het herladen van je shotgun dat ie dan nog ff de loadbar overhaald, echt vet ik hoop dat dat terug komt
     
  12. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ik zou die trailer maar ff kijken als ik jouw was :D Bekijk m op www.bunige.net !

    En als de Assault Rifle terug komt, denk ik dat deze de vervanger is van de Battle Rifle, niet van de SMG ;):b:
     
  13. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah als vervanger van de br zou bar zijn, als ze hem nou gewoon erbij droppen dat kan toch ook
     
  14. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat assault rifle terugkomt is geweldig, maar het liefst wel voor de SMG, de battle rifle was tenminste nog een beetje een toevoeging. Verder moet de pistol terug worden gebracht naar het oude niveau en het zwaard moet zeer zekers een batterij (3-5x slaan) + minder power.
    Verder moet die overdreven auto-aim eruit en dan is het geheel een stuk speelbaarder _O_
    Kijk werkelijk uit naar dit spel, trailer was erg mooi imho... :)
     
  15. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    nee de pistel was echt te sterk in deel 1, waarom denk je dat ze die slechter hebben gemaakt, met pistol kon je echt erg goed winnen, maar zoemen bij pistol mag wel jah dat was wel een leuke optie

    /Mod Je bent net terug en je hebt nu alweer rond de 50post? Doe even normaal man. Zulke spelling kan ook niet. Ga nou een keer wat aan je spelling doen.

    als je goed naar mijn posts kijkt, zie je dat er geen een een dubbelpost is, alles is geedit, en dat ik geen een keer offtopic ben gegaan, dus ik ben in mijn goed recht om te posten
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2006
  16. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk is na, je geeft eerst een verkeerde link:p, en daarna zeg je egt iets stoms. De AR is een compleet ander wapen dan de BR, ze lijken ergens wel op elkaar, maar ze schieten compleet anders. De AR zal dus nooit de BR vervangen, mocht dit gebeuren dan is de halo serie egt nog veel dieper gezonken dan dat het al is, want dat zou betekenen dat er alleen nog maar sproei wapens zijn (smg, AR) en geen enkel skill wapen zoals de pistol of BR. HEt is dus aannemlijker dat de pistol de BR vervangt en de AR de SMG. Voor iedereen die dat niet eens snapt kan beter beginnen met het spelen my little pony the game, in plaats van zich te mengen in een topic dat gaat gaat over een serieus en volwassen spel._0/
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe bij 1 flag CTF Fast op lock out kon je anders heel goed spawnkillen:p Ze spawnen daarzo meestal in library, bullettime 88 (ak zwaardnoob) was daar nogal zeer goed in _O_
     
  18. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Huh bedoel je nou dat shotgun goed in balans is? WTF dat ding klopt voor geen meter hoor8) Soms stond je recht voor iemand en schoot je en ging er niks van zijn shield af..8)
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt aan de netwerk code van H2, niet aan de shotgun zelf :b:
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    ja maar daarom is het wapen toch uit balans in H2? Als het wapen niet geod werkt vind ik het niet egt een balans wapen.. omdat het gewoon kwestie van geluk wordt of je kogel goed aankomt of niet

    edit: 1000 posts is nieuwe deeltje toch8) :p
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina