Quake 4: laatste level

Discussie in 'Algemeen' gestart door houtbakker, 21 mei 2006.

  1. houtbakker

    houtbakker Console addicted

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in level 31 (The Nexus) van Quake 4, het laatste level.

    De rest van het spel was erg goed te doen, maar dit level vind ik bijna onspeelbaar, zo moeilijk. Je wordt werkelijk van alle kanten beschoten, met verschilende soorten wapens, geleide rakketen etc, alles lijkt zo snel te gaan dat je geen tijd hebt om zelfs maar van wapen te wisselen.

    Heeft iemand tips voor dit level?
     
  2. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Constant in beweging blijven en circuleren rond de pilaren. Zodra die portals naar de 1ste verdieping verschijnen ren je er naartoe (of je staat op voorhand al te wachten). Boven zijn er veel health refill 'stations' dus blijf gewoon daarboven. Je moet niet echt letten op de kleinere vijanden, want die doen weinig damage, maar schiet zo snel mogelijk die vliegende beesten kapot als ze verschijnen.
     
  3. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ga naar de eerste verdieping en blijf rondjes rennen. Schiet het schild weg met de Lightning Gun zodat je daarna The Nexus kan raken. Schiet eerst een DarkMatter Bol en 4 Rockets. Zodra zijn schild weer begint op te laten, reload je de DarkMatter Gun en Rocket Launcher en switch je weer naar de Lightning Gun.

    Let wel op je health, loop een aantal keer langs een health refill station. Deze blijft je health bijvullen ook al loop je door.

    Herhaal dit proces een aantal keer en The Nexus gaat neer!
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2006
  4. houtbakker

    houtbakker Console addicted

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb hem gisteren uitgespeeld, ik bleek wat verkeerd te doen. Ik ging alle vijanden op de vloer te lijf tot ze allemaal dood waren, maar die zijn ongeveer oneindig.

    Het is de bedoeling om The Nexus bovenaan in die straal te raken en daarna te bestoken met bijvoorbeeld een aantal raketten. Zo blijkt dat laatste stuk van het leven echt heel eenvoudig te zijn.

    Wel erg jammer dat er niet een of ander tof eindfilmpje komt, dat was een beetje een tegenvaller, Voor de rest was het een leuk spel, leuke wapens, gebruik van voertuigen en met name grafisch erg goed.
     

Deel Deze Pagina