[PC] guildwars

Discussie in 'Games' gestart door the only ego, 1 nov 2004.

1. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het is mijn eerste keer ja en heb dunes al gehad. Ik ga zo denk ik een run doen naar Drok met m'n nieuwe W/M, heb toch geld zat nog. PVP ga ik pas proberen als ik een nieuwe videokaart heb omdat ik nu een framerate van onder de 20 heb.

edit: Hoe werkt het runnen eigenlijk precies? Ik weet dat je meestal pas betaald op de helft, maar het is dus de bedoeling dat ik aan het begin van het veld moet blijven staan en de runner langs de vijanden loopt toch?

Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ligt aan de runner zijn regels, en wat voor run...
    Meestal zijn de regels betaal de helft op de helft van de run, dus als je nieuw gebied ingaat etc zodat je weer naast de runner staat.

De runner rent idd via alle vijanden etc naar een nieuw gebied, nieuwe stad.. of whatever, zodra hij daar binnenloopt worden jullie ook automatisch in de stad gezet, en als je bij dunes zit weet je allang hoe de map werkt etc..:)

Je mag onder de run zelf weten wat je doet, zolang je maar niks doet wat de runner lastig valt(naast hem runnen en bijv monsters meelokken etc..)
    Zolang je maar in het gebied blijft is er niks mis:)

3. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    wie van jullie gaat er factions hale??

4. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu al, Assasin lvl 18 Kaineng armor (Droks in Cantha)
    Hij is echt vet, ook training veel beter enzo, niet dat ik m nodig had dus werd nogal irritant bij de 1ste missie

5. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij is toch net uit, en je bent nu al level 18?

6. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    het lvl'en gaat heel snel vind ik, ik heb net 4 uurtjes gespeeld en nu al lvl 12. en ben nog niet eens van het eerste eiland af.

tot hoe hoog gaat het lvl in deze guild wars?
    als het 20 is zou het wel een beetje jammer zijn.

7. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup gaat maar tot lvl 20...

8. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ah, das wel jammer dan.

9. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Heb hem nog niet. Kan iemand misschien paar screens maken? ben wel benieuwd hoe het is. Is het beetje moeite waard om het te kopen?

10. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mja voor zover ik weet is het meer van hetzelfde alleen dan in een iets andere setting. Beetje chinees eigenlijk. Je hebt ook 2 nieuwe klassen namelijk de Ritualist en de Assasin. Ritualist die kan spirits oproepen en dingen vasthouden waardoor je party beter word ofzo. En assasin is eigenlijk een beetje zoals een warrior alleen andere wapens en skills etc. Maar ik heb het maar even gespeeld dus nog lang niet alles gezien :)

Je kan ook steden innemen door samen te werken met andere guilds. Dan kan je in die steden speciale quests doen die je anders niet hebt, maar heb dat ook nog niet gedaan :p

Meer Screenshots: http://www.gwonline.net/screenshots/index.php?type=factions

Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf nog flink wat scenery screenshots, btw mn ssin al lvl 20, en hij was al lvl 18 omdat ik de pre-order versie had, dus mocht donderdag al beginnen :p

12. dakota707

dakota707 DrEaMeRs

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet die uitbreiding zeker snel hebbuh :)

13. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    zal guild wars factions goedlopen met een 6200 ? :eek:

14. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Gforce? Jah ckers dan (Ben niej zo thuis in alles wat in mn pc zit :p)
    Maar als iemand keertje wil questen, Uw in of Run/Power level nodig heeft...
    Ik heb toch nooit iets te doen behalve farmen ofsow dus voeg maar toe in friendslist: Deadly Thorn
    [Edit] Run voor alles behalve droks :9

Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  15. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    zoow.. dat levelen in factions gaat echt onwijs snel. 1.000 tot 3.000 exp per keer gaat echt lekker maar is daardoor wel een stuk minder leuk. Ik blijf de gewone gw leuker vinden.
    *patst weer met mijn ele/war. gelukkig level 16 al

16. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mja lijkt me ook niet leuk idd :) Ik moet eens wat skills halen die missie's gaan veel te snel :cool: heb trouwens een rune van 27 platinum gevonden \o/

17. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Totaal mee eens, (daardoor heb ik al wel een monk met luxon 15k xD)
    Vind de oude ook wel leuker alleen de sfeer en het landschap :eek:
    Maarjah ik ga er nu weer op _0/ ff 12vs12en (rulez \o/ ) met guildy

18. Eewokney

Eewokney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    faction is echt vet ik heb nu een W/A (a=assasin) ben lvl 15 en ben met me char terug gegaan naar kryta xD toen ben ik terug gerent naar beacons perch
    het viel me op dat assasin goeie run en ontwijk skills heeft en nog is shadow step (selecteer enemy druk skill en je teleport naar hem toe) van perch probeerde ik te runnen naar droks (en nog op lvl 15 xD) was ruim op de helf toen ik dood ging xD ging wel chil want als er een grote groep was selecteer je de 8erste en hup shadow step en doorlope. dan nog is sprint en Endure Pain en schoot wel lekker op. tot die kut wormen eruit kwamen en me op de grond douwde, volgende keer balanced stance maar is proberen. ik denk dat W/A een goeie runner word op lvl 20 alleen je hebt geen holy vail of Purge Conditions tege crippled en dat soort shit xD

19. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af of iemand keertje zin heeft mee te 12vs12en.
    Ben toch altijd online, IGN: Deadly Thorn
    Liefste rangers met barrage want barrage teams ownen.
    En W/A runners is niej egt geweldig de meeste running skills van assasins duren te kort en te lange recharge.
    Beste nu is W/E, Armor of earth etc.
    En natuurlijk de bekende wammo

20. Eewokney

Eewokney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal het onthouwde ,) maar de shadow steps zijn wel handig ,)

Deel Deze Pagina