Ik heb ff jullie hulp nodig want ik heb het al 100 keer geprobeerd maar elke keer heb ik geen tijd meer. Als je de eenalaatste bom heb defused en je doet die deur open dan kom je uiteindelijk bij die centrale met die drie knoppen. Ik switch ze alle drie maar dan
Dan heb je de laatste bom gemist. Ligt daar bij die containers ergens links. In een van de containers zit een scientist die hem voor je disarmed. als je dan die schakelaars omzet, krijg je het timecristal en de timeportal. suc6
thanks. maar ik moest die derde die je met een magneet in een vulnisbak moest gooien. in het begin dacht ik dat er niks in die kamer te doen was
Sorry dat ik deze oude thread weer omhoogschop maar ik zit vast in dit level. Ik kan maar 2 bommen vinden. Waar zitten de andere?
Dat ligt er aan, waar heb je die twee bommen gevonden? Ik weet nog wel dat veel mensen die bom overslaan die bij een magneet is. (Je moet een kamertje vinden met een raam aan de "voorkant" en in die kamer staat een apparaat waarmee je de magneet stuurt.) Als je die al hebt gehad, is er nog een bom bij de containers (zoals eerder gezegt) En ik dacht dat er ook nog een was bij de schakelaars (weet niet zeker) in de laatste kamer waar je moet/kunt komen.
@Rodger Young: Dat weet ik maar het is toch zinloos om hiervoor een nieuwe thread te openen. Beter een oude dan een nieuwe toch? @Herman: Is dat kamertje een kamer waar je in het begin zo'n laser ziet stralen?
Oke, ik ben nou op het einde van het level. Ik hebt die reactor geactiveerd en ik heb kallos geelimineerd. Ik mis alleen nog een bom. @Rutger: Ik zie helemaal geen kamertje. In het begin zit je in zo'n kamer met zo'n laserstraal. Als de laserstraal de deur openmaakt, en je gaat links zie ik geen kamertje hoor en ook geen magneet. Help me please
Die kamer waar je het nu over hebt is aan het prille begin van de missie, die is het niet, het is een kamer die ongeveer in het "midden" van de missie zit. Ik weet het ook niet meer zeker, dan zal ik hem nog een keer moeten spelen.
Dat kamertje zit in het midden van zo'n gang met allemaal containers er in. Daar zitten op een gegeven moment 2 kamers tegenover elkaar. je moet eerst de rechter in om daar een switch om te draaien waardoord de stoom in de tegenoverliggende verdwijnt. Dan ga je naar die tegenoverliggen en ga ja met die knuppel in het dashboard de magneet besturen en drop je de bom in de container. En dat is het.
Thnx, ik speel die missie niet meer zo vaak maar ik heb de game zelf zo vaak gespeeld dat ik alles nog weet. Was er een beetje addicted 2. Maja ik vind het wel een phatte game.
Thnx mensen. Ben er voorbij. Deze thread mag dicht. [edit] sorry mods dacht dat het mijn thread was [edit]