[Suggestie] Game-genres

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Jeroensky, 23 mei 2006.

1. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het een goed idee om in het 'games-forum' aparte genres aan te maken? Bijv:

- Race
    - Shooters
    - Sports
    - Adventure

Ik zit zelf namelijk te zoeken naar een bepaalde game, maar krijg jammer genoeg heel veel gelijkenissen te zien. Het zoeken kan naar mijn idee makkelijker en sneller d.m.v. het aan maken van genres...

Wat is jullie mening?

Groeten

2. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies hoe/wat je zoekt, maar met de goede titel kom je al een heel eind zonder gelijkenissen te vinden.

Buiten het feit dat het overzichtelijker zou worden, zijn er tientallen sites die games (voor welk platform dan ook) mooi aan elkaar linken per categorie, gelijkwaardige games en dergelijke...

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hm, lijkt mij eigenlijk niet zo handig, geeft wel heel veel subforums.

maar welke game zoek je dan, ik ben benieuwd welke game je niet kan vinden.

4. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt mij ook onhandig, mensen gaan zich afvragen welk genre een bepaald spel toebehoord. Want sommige games zijn een mix van meerdere genres.

5. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij ook niet handig, zoek funcite werkt goed genoeg, ik vind het altijd wel snel. En als je dit doet komen er wel erg veel sub forums

6. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, jullie hebben ergens wel gelijk...

Ik zocht naar Full-Auto, die ik inmiddels al heb gevonden. Wat mij betreft kan deze op slot.

Deel Deze Pagina