Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Bengel: Ja, is nu al 1 in de maak. Een soort strip verhaal van wat ik op Bungie.net heb gelezen.
    Ik weet alleen niet zeker of dat die was of dat er nog een ander boek werd/word geschreven.
    @ Dark Malak: Lees de boeken, volgens mij staat John als kind beschreven & in The Flood ook nog(tijdens Halo CE).
    Mij maakt het persoonlijk niks uit hoe ie er uit ziet, heb door dat boek wel een beeld, maar dat heeft nog niks verandert in hetgene dat ik zou willen dat ie z'n helm afzet.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Willem, mijn complimenten voor de mooie startpost. :cool: Maar als je wil, voeg dan even nog een link toe naar het vorige deel.
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien wordt dit het laatste deel denk ut wel etc, denk dat er misschien nog op basis van de boeken nog nieuwe delen komen.

    Of het kan zijn dat dit deel eindigt met ehm zo`n: ''iam now really going to finish this fight'' flauwekull.
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt niet het laatste deel van de halo franchise, het zou wellicht weer een tijdje duren tot een nieuw deel maar het is te groot om zomaar te laten eindigen. Zelfs bij mgs3 zeiden ze dat het, het laatste deel zou worden maar dat is ook niet waar. Ik hoop persoonlijk op een spinn-off bv: Spartan 117 :p
     
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat nu de assault rifle weer is geïntroduceerd, de battle rifle weg is, want die vond ik eigenlijk wel heel erg lekker. De rest van de wapens, behalve dan sniper rifle en rocket launcher, mogen van mij exit.
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het eindigt weer dat je het gevoel hebt middenin een missie/gevecht zit en dan komt er een filmpje met: This is the end of the end :confused:
    a la halo 2

    Het beste einde blijft imo van Halo CE
    de voldoening daarvan :9
    *krijgt weer een speciaal gevoel in buik
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Halo 1 einde vondt ik ook btr niet eens een boss ofzo maar gewoon die kick ant einde met die warthog en dat je het nog maar net haalde ofzo gewoon prachtig zoiets hoopte ik ook met Halo 2 maar wrm moest er nu een boss in? (beetje a`la elke game moet een boss hebbe)

    Maar hopelijk make ze het weer goed met halo 3 al vondt ik halo 2 ook niet slecht ofzo, maar denk voor iedereen was dat de Singleplayer tegenviel.
     
  8. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: :)

    Verder ook het einde gewoon zoals in CE, einde is gewoon relax. Eindbazen passen gewoon niet in Halo, klopt gewoon niet. Gewoon een eindsprint dat je iets tegenhoudt/weg moet wezen 8)!!!
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  9. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    maarh iedereen weettoch dat halo pwnt :thumbs: _O_
     
  10. Darkness Xbt

    Darkness Xbt Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    De Halo franchise is cker geen slechte game ik vind het alleen zeer jammer dat Bungie hun beloftes totaal niet nagekomen zijn. De SP was zeker wel top alleen t einde verneukt alles, je zit zo van wtf, is dit t einde, serieus wat een kk game denk je dan.
    Hetgeen dat in HAlo3 moet zitten zijn gewoon nieuwe voertuigen en nieuwe wapens en niet alleen nieuwe maps met 3 nieuwe wapens(plasma sword, BR en SMG), Gewoon Halo CE + HAlo 2 wapens en dna nog heel wat ebrij gooien, eindleijk is al die warthogs, ATV gewoon zieke shit zodat t aanvoelt als ene eniwue game, en niet een of ander half ding om flink te cashen.
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    3 wapens.. mmm carbine, bruteshot, sentinel beam, beamrifle, battlerifle, pistols, turrets, energy sword. vergeet ik nog iets?

    Maar goed Halo 2's eind was gewoon echt hartbrekend en niet in een goede manier. Ik zag die eind credits en dacht van WTF! is dit voor shit eind. in 2 dagen uitgespeeld coop natuurlijk en daar 1 jaar op gewacht? Maar Mp kon al wat meer bieden.

    Tja Halo Ce had toch een beter eind dankzij de adrenaline rush die je krijgt door de warthog race, en dan eindelijk de hele zooi opgeblazen zien worden. Halo CE eindigt met een klapper en Halo 2 met een zacht dovend eind, net op het moment dat je in de actie zit.:'-(

    Halo 3 moet gewoon een te vet eind krijgen, iets van je gaat terug naar de covenant home planet en kicked daar graveminds ass en blaast dat hele ding de ruimte in, waarna je nog eventjes lkkr de moonwalk kan doen op een rondslingerend stukje metaal. En misschien nog even die monitor z'n chips eruit trek. mmm
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  12. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    geen 3 wapens, dan kan iemand die aan het winnen is veel te veelzijdig worden (qua wapens)
    geen sentinel beam (wat heb je eraan?)
    geen Enerqy sword (is voor noobs en t wapen zuigt gewoon aan alle kanten)
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik heb het hierover...
     
  14. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze maar weer trug gaan naar de roots (Halo 1). Deel 2 zoog qua wapens en levels. Die machinegun die met burst schiet moet vervangen worden door de machinegun uit Halo 1. Die 2 nietapparaten uit deel 2 waren ook bagger.

    Ook moet het wapenwisselsysteem vervangen worden. Als je van 2 wapens naar één wou wisselen of met 2 wapens in een warthog wou stappen, moest je één van de twee wapens weggooien :confused: :mad: . Wat is dat nou voor broodje aap! Online vond ik deel 2 op zich wel vet, alleen dat de wapens veel minder zijn als in deel 1 dat was jammer.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2006
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Wapens zuigen niet, dat doe jij waarschijnlijk:+

    Speel het spel eerst eventjes goed voordat je begint te flamen hoe verrot Halo 2 wel is. Halo 2 is beter uitgewerkt qua wapens, maps en gameplay. Halo 1 is goed maar 2 is beter, maar omdat halo 2 op Live is hebben mensen meer slechte ervaringen opgedaan en dat wordt maar afgereageerd op het spel zelf. :{
     
  16. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hieronder eens:

    [​IMG]

    Zou dat een nieuwe Halo 3 screen zijn?
     
  17. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet beter uitgewerkt qua wapens, op de kleine maps werd het spel soms helemaal bepaald door degene met de energy sword, en op grotere levels werd het bepaald door de BR. En Halo bevatte ook hele mooie en leuke (ook voor de langere intensievere battles, ik noem CTF op blood gulch of sidewinder)
    De gameplay vind ik er ook niet beter op geworden. Met de duals in kleine levels en de ubergrote richter kan je bijna niet missen. En in de grotere levels geef je headshots aan de lopende band door de ongelofelijke autoaim.

    Op live had je inderdaad soms wel slechte ervaringen (cheaters, amerikanen) maar dat heeft voor mij de kijk op het spel niet veranderd, alhoewel ik soms wel gek word/werd van de laffe tactieken die er soms worden toegepast (maar dat zal bij elk spel wel gebeuren).
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Als ik dat kleine plaatje zie, zou ik zeggen dat die screen van Black is....
     
  19. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha idd dat is een screen van black :+ Mag hopen dat Halo3 er wat beter uit komt te zien... Zegt ook gelijk iets over de betrouwbaarheid van die site.
     
  20. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    ook geld teveel? whahaah ik koop het ook sowisow wel.. maar ik he dus weer geen geld genoeg:eek: heb nogal dure hobby's =P eerst me 360 kopen dus =O
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina