Jah maar assasin is ook vooral een hit en run proffesion. Ff beetje afwijken: Hier erger ik me echt aan, de nieuwe Wannabe-tankers, kortom assasin/xx. Gwoon assasins diej denken dat ze een warrior zijn en vrolijk erop af gaan rennen. Hier is assasin dus niet voor bedoeld. Assasin is Attacken, Teleporten, Rechargen en weer aanvallen. En dan durven ze ook nog is komen aanzetten met: ja maar het is toch een melee character > Niet dus! Punt 1: Armor te zwak Punt 2: Moet ongeveer als monk 3/4de van mn energy er doorheen werken voor 1 assasin Punt 3: Er zijn voortaan meer assasin leeghoofden dan wammo's
mij niet Nog 2 missie's te gaan met mijn N/M. Ben al in the underworld geweest met henchman, ging nog best goed. mja wel doodgegaan natuurlijk
Morgen Guild Wars Faction kopen, mijn eerste keer dat ik Guild Wars ga spelen . Kom je er een beetje makkelijk in of niet?
Ik vond het in het begin wel wennen maar dat komt omdat ik weinig (geen)ervaring heb met dit soort games. Maar het spel is na tijdje makkelijk te volgen en het begin is wel even doorbijten met vage quests maar wel leuk daarna!
Hehe als je xtje hulp nodig hebt whisper me maar, heb nu toch niet veel meer te doen , behalve Farmen en pvpen. Heb mn ign al xtje ergens gemeld als t goed is.
Ok ik zet je wel in mn friends list, als je een ranger bent is dat helemaal chill want dan kunnen we Uw trappen met zn 2en
Net even een van de nieuwe groene items gehaald die er gister bijkwamen Totem Axe: Had geluk dat ik 'm bij de 2e behemoth gelijk kreeg
Egt geweldig 55 hp wapen dat! Of als je geld nodig had, hoop ik dat je hem snel hebt verkocht want nu is dat wapen al helemaal waardeloos gefarmed!
Als ik jouw was zou ik er flink hard mee gaan farmen!! En met schade valt dat wel mee met die warrior, 2 crits ertussen rest aardig standaard damage tegen charr's, persoonlijk als je geduld hebt is trappen een van de grootste damagedealers in 1x