[Halo 2] The Live! Experience [Deel 9]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Laatste waarschuwing.
    Degene die nu nog tever gaat, onzin post, zich misdraagt ofzich niks aantrekt van waarschuwingen van mods, is het bokje.
     
  2. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL sand lijpe games zijn dat :) die laatste heb ik 5 / 5 / 5 :p
    En zie je nou wel maestro dat we je vroeger ownden 8) 8)
     
  3. fetEX

    fetEX Guest

    heey noob moderater door al jou kk waarschuwingen moeten mensen helemaal naar fucking boven aan de pagina scrollen..:confused:

    maestro: klopt idd man:p echt het enige potje wat we tegen elkaar hebben gespeeld. de rest allemaal met elkaar!

    idd reign mooie tijden waren dat vroeger:p weet nog wel dat jij voor mij een goed woordje moest gaan doen bij gonzo , of ik myH20 mocht:p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2006
  4. Candyman

    Candyman Guest

    Trouwens vincent die game tegen de ogres is echt te vaak getoont al, Champion liet me net even wat van zijn games zien waar die tegen ogre 1 speelden op een custom met strongside en wat gasten van FEAR. Dus dat bracht mij op het idee om games te zoeken, zo kwam ik er een tegen waar ik kapot werd gespeeld op midship daar AYB fonzi en Sirsamurai650 en wat van die gasten. Verder waar ik tegen Strongside en wat anderen GTy members speelden toen de tijd. En natuurlijk meerdere games van Deathy en Popcorn P en wat str8 rippin members. Verder heb ik nog in de clan gezeten bij K2 the arma. Ik vond het altijd leuk om met goede namen te spelen maar eigelijk, wtf je speeld op een schijt host en het niveau ligt niet eens zo hoog :b:
     
  5. fetEX

    fetEX Guest

    heey reign die games die ik heb uit gekozen waren niet echt de beste van je of wel:p meestal eindigde jij altijd dik boven mij maarjah!
     
  6. Candyman

    Candyman Guest

    2004 schatje :+ :b: Haha neej klopt ik stelde vroeger ook niks voor en ik kan zo 5 anderen games vinden waar ik kapot werd gespeeld door jou en kamachi en je engelse host gast :b:
     
  7. II Groentje II

    II Groentje II Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod OW voor jouw
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2006
  8. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    wat houdt dat in? het bokje zijn?:confused:
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat de volgende die de fout in gaat de lul is...
     
  10. II Groentje II

    II Groentje II Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Ban voor jouw
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2006
  11. Towel

    Towel Guest

    U hebt gezocht op bokje:

    RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

    bok·je (het ~, ~s)
    1 kleine snip die bij ons voornamelijk op de trek voorkomt
    2 korte dikke sigaar met dun boveneinde

    Ik kan je wel vertellen, ik zou niet graag een bokje willen zijn:eek:
     
  12. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    okee...dacht al zoiets.. maar ben ik dan nu het bokje?:'-(

    whoej gauw ontopic posten:D
    ja maestro vroeger steldde je idd weinig voor:emo: .
    maargoed... vroeger was alles anders.. en ja ik was ook slecht,... nu nog steeds majah
     
  13. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja.. vroeger was inderdaad het verschil tussen de goede en de slechte een stuk groter..
     
  14. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Ontopic, je hebt hierdoor een OW (Officiele Waarschuwing)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2006
  15. Symbiotics

    Symbiotics Symbiotics

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Sand, ik had meestal altijd wel veel kills maar ook veel deaths :+
    En niels vroeger was ik misschien wel beter dan jou maar nu own jij mij poepie hard zoals iedereen hier :thumbs: XD <En dat meen ik serieus dus geen grapje:)

    //Edit: Masterspy niet liegen
     
  16. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Jij hebt bij deze ook een OW
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2006
  17. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    lol reign bekkie dankje:) ja ik kom uit 'Damsco' Amsterdam dus...

    hoe is het met je tantoe fatoe <-- beste zin op dit forum tot nu toe*)

    champ heeft et recht om zo te praten want hij is (dacht ik) de enige die echt wat bereikt heeft met het Halo 2 (WCG gedinges) en dat kan bijna niemand anders zeggen:{



    Reign ja k ben hielenlikker van shinto en dan wat:cool: en ga je nu zo kinderachtig doen met je 'et zal wel komen omdat ik 1.95 ben' wees daar echt trots op nee k kom niet in de buurt van je lengte maar dan wat:confused: k leg vrienden van die lengte ook neer als je dat soort shit bedoelt:confused:

    Euh ff denken ohja Gh0st is dom:thumbs: maar de mods overdrijven hij post vlak daarna in het beste nederlands wat ik hier gelezen heb_O_
    Over Ghost ze 'posts' :emo: , ik begrijp dat mensen het een beetje irritant vinden maar ach laat het toch*) want het is niet zodat hij alleen maar zo post hij heeft ook inhoudelijke posts waar om de een of andere reden niemand op reageerd:eek: :emo:

    Waarom haten er mensen op shinato eigenlijk wanneer zegt hij iets over andere spelers dat hij ze owned ofzo.. Hij is juist degene die dat nooit zegt en zijn mensen echt zo jaloers op hem dat ze hem dan maar proberen af te kraken door elk potje wat ze winnen of nog niet eens winnen te posten:{
    IcE ze games begreep ik eerst ook want dat was gewoon voor de grap maar ondertussen lijkt het steeds serieuzer te worden over wie er beter is. Feit is gewoon dat als iedereen tegen elkaar op LAN zou spelen in een SERIEUS toernooi ofzo shinato makkelijk top 3 zou halen van dit forum en zo'n beetje iedereen die nu op hem haat zou worden afgemaakt, het is niet voor niets dat hij de beste van europa afmaakt in 4 v 4 en FFA's|:-
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    vroeger was je beter.. nu ook denk ik:p maar herriner me die game op headlong nog wel, wij verstoppten de bom toen met die banshee en jij met bullettime enzo ons vet uittschelden.. vanaf dat moment had je hekel aan mij:+
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt wel bungie's BANHAMMER hier man..:emo: :{

    Trouwens Niels dat is/was ook wel een kutactie om te doen=(
     
  20. fetEX

    fetEX Guest

    heb nu alweer zin in h3 en dan als ik een keer van nederlanders win ze heeeelemaal de KK in te schelden:p!!! mooi was dat altijd.. ik was nooit echt gelieft online en nu nog steeds niet maar dat maakt niet uit...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina