Hoi, Ik dacht dat ik ooit eens een zeil game had gespeelt(pc).. Nu zou ik heel graag weten of er zeil games zijn/of op komst.. Liefst voor 360, bijvoorbeeld van de Volvo Ocean Race lijkt mij wel een leuke game... (ik wist niet goed op welk forum ik hem moest zetten) Gr. Oliver
Nog niet aangekondigd en er is nog geen game gereleased ... dus voorlopig zijn er nog geen zeil games voor de Xbox 360 ... Ook ken ik geen zeil game voor de xbox ... dus ik verwacht niet dat deze er snel komt
BTW, kep er al 2 gevonden, op de pc.. Offshore sailing.. maar dat is niks en nu ben ik Virtual Skipper aan het downloaden..
@ Ollie Virtual Skipper 4 is wel echt de lead game voor de PC. En dat is ook echt het enige platform waar zeil-games op verschijnen. Ik zit er niet zo mee, maar ik kan me voorstellen dat er een kleine markt voor is! Virtual Skipper 4 vind ik er in ieder geval, wat ik me dan bij een zeil-game kan voorstellen goed uitzien!
Ik heb alle off-topic reacties verwijderd .. als men over actualiteiten wilt gaan praten kan dit besproken worden in ASEL
Pirates of the Caribean voor de Xbox. Verwacht geen zeilsimulator, game is behoorlijk buggy, maar man o man wat heb ik me vermaakt met die game. Lekker met je Galleon volgepakt met kanonnen beetje andere schepen naar de bodem werken of enteren.
Ik vraag me af of een zeilgame echt zal werken op een console. Ik denk ook niet dat het spel dan gelijk een kaskraker zou worden? .. Btw waarom staat dit in het 360 forum .. Als er nog niks is aangekondigd voor de 360??
Ik denk dat het wel mogelijk is om het naar een console te zetten, maar het zal inderdaad wel een kleine markt zijn...
hmm ik denk niet dat er een grote vraag naar is en dus zal er waarschijnlik ook geen game op de markt komen. maarja.... ik heb ook pirates of the carribean hier liggen en heb me uren mee vermaakt maar als je een zeil game wilt dan zal ik deze titel niet kopen want het is namelijk erg standaard en buggy.
Tzou bij mij eerder gaan om regatta's winnen enzo, maar ik denk inderdaad dat het er niet in zit.. Maar wie had nou verwacht dat er een tafeltennisgame uit zou komen..... Je weet 't maar nooit
Aangezien je vraag beantwoord is (en er niks over een zeilgame bekend is) plus dat het een beetje een opsomtopic word, gaat er een slotje op deze thread.