Mp3 streamen in 5.1

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door joostpolletje, 20 mei 2006.

1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hieronder stel ik een vraag van een kennis van een ander forum.. Ik weet zelf het antwoord hier niet op. Hier zal ongetwijfeld wel iemand weten wat het is. Mensen als fardo mischien die over het connecten etc weten..

2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Probeer je versterker om te schakelen naar 5.1. nu ga je zeggen: ja daar staat hij al op, maar als je mp3 luistert, kan het zo zijn dat je 2.1 geluid krijgt. had ik ook. ik heb btj aan me ding zitten frutselen, beetje SoundOptions zitte ***en. en floeps 5.1 sound. misschien moet je 5.1 compatible mp3-music sounds downloaden.
    _O_
    mzls pik
    veel suc6:thumbs:

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    omdat de mp3's stereo zijn worden deze ook gestreamd in stereo ... dit kan je niet aanpassen

4. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan bij mijn simpele geluidsset me geluid wel pro-logic (1) zetten, dit is een soort suround sound gemaakt van stereo geluid. Als je geluidset pro-logic 2 heeft en je je stereo geluid daarlangs laat lopen, heb je mss je stereo geluid uit al je 5 spreakers...

5. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat fardo zegt; mp3 is stereo dus zal het in principe alleen uit de voorste 2 speakers komen. Je zou het alleen over alle speakers kunnen verdelen als je versterker dit ondersteunt. Mijn ouders hebben een goedkoop LG home cinema systeempje. Deze kan je op 'hal' zetten, hij laat dan het geluid van bv de radio uit 4 speakers (excl center) komen. Mijn receiver kan dit volgens mij niet. Ik heb hem net dus ik moet nog veel dingen uitproberen maar voor zo ver ik weet kan deze het niet.

Het ligt er dus maar net aan wat je versterker ondersteunt of niet.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat je wel kan doen is het volgende: Stel het geluid niet in op Dolby Digital 5.1 maar op Digital Stereo. Nu wordt het geluid niet in Dolby Digital uitgestuurd maar in PCM stereo. De receiver kan met een PCM stereo signaal wel aan de slag met DTS Neo of Logic 7 ect...

Deel Deze Pagina