Heej mensen, jullie hebben Moto GP, maar wat vinden jullie ervan? Valt ie tegen of is het een topspel? En heeft er misschien iemand nog een url naar een nederlandse review van dit spel, bedankt!
okidoki dan, ik ben 'm namelijk nu aan het ruilen voor deathrow met aja_x_box, maarre wouter, ik had daar op een van die sites wel wat pics kunnen vinden en een review van de ps2 versie, schijnt ook wel mooi te zijn
ik heb em ook...1 van de beste racegames en leukste mp games die je kan krijgen...controls zijn echt perfect (vooral omdat je met je voor en achterrem kan remmen) als je xbconnect of gamespy heb kan je ook nog eens on-line spelen
een must have als je van racen houdt, kan niet duidelijker voor meer info kan je een review van mij lezen op deze link hope you enjoy it
ik heb 'm sinds vrijdag.. erg goed spel! ik heb trouwens ff een vraagje aan de rest: waarmee remmen jullie? achterrem (linker trigger), voorrem (rechter trigger) of met x (blauw)?
nooit met X..afwisselend met voor een achterrem...hangt er vanaf hoe ik de bocht door wil komen soms eerst achterrem om snelheid te minderen, dan voorrem noodstop = achterrem + voorrem als ik te snel de bocht door een scherpe bocht ben gegaan houd ik me voorrem vast en geef ik gas (voorwiel blokkeren)
Ligt er een beetje aan welke moeilijkheidsgraad. Meestal is alleen de voorrem diegene die je het meeste gebruikt. Maar het is wel leuk als je in een bocht ligt opeens je achterrem in te drukken en dan te powerdriften
klinkt vet allemaal morgen moet ik m'n kindje deathrow afstaan aan de post, maar woensdag krijg ik een nieuwe baby moto gp jeeeh
ikzelf vind het een erg vet spel. gfx zijn erg vet. plus er is een hoog snelheids gevoel. goed verdeelde moeilijkheden. en voor de moto freaks: echt tracks, namen en bikes.