is er toevallig nog iemand die zijn trial kwijt wil ? PM me ff dan, ik geef er een kleine vergoeding voor
Wie nog steeds intresse heeft in een free trial. heb er hier nog eentje liggen geldig tot 30/06/06 pm maar
he, mag ik please die trial van je dan ? Ik zal je heel dankbaar zijn! Heb vanmiddag allerlei winkels afgestruind op zoek naar spellen met een free trial. Maar bij al die (oude) spellen is die al verlopen helaas...
Als iemand nog zo'n free trial heeft voor me ben ik diegene erg dankbaar ! ik hoor t wel je kan me wel pm'en als je hem kwijt wil aan me !
Heeft iemand voor mij misschien een 2 months trial, ik zou je heel erg dankbaar zijn zou diegene zo vriendelijk willen zijn om hem over de PM te sturen. bij voorbaat dank.
Ik heb er ook nog 1 liggen. werkt niet op de 360' Bijna verlopen: offer valid 01/07/05 - 30/06/06 Als je intresse in de code hebt, moet je maar effe een reactie plaatsen OF pmmen
ik zou ook nog wel een 2 months trial kunnen gebruiken. als iemand er 1 over heeft zou ik het erg op prijs stellen
Ik heb er hier nog 2 gevonden, weet alleen niet of ze nog geldig zijn. KWCX7-B3743-2Y6R3-KKGMF-H9JMB QF8MR-CF9WH-MXKTR-7VK3R-XPD7J
zou ik van iemand zon trial kunnen krijgen aub daarna als ik die heb gehad kijk ik of ik het ga kopen stuur maar een pm aub en nog een vraagje stel dat ik eeen game score heb slaat hij dat niet op dan als ik een live abbonoment koop?
Heeft iemand nog een trail over, mijn proefmaand gold is bijna voorbij en ik heb geen geld om nieuw te kopen, ik zal erg dankbaar zijn Alvast bedankt!_0/
heeft iemand voorf mij nog een trial kaart ofzo voor xbox live gold(xbox 360) ik zou hier erg dankbaar voor zijn, zou je er een ter beschikking willen stellen voor mij PM me dan maar a.u.b. MVG
Heb hier nog een 2 month-trial kaart voor de oude xbox. hij is NIET geldig op de 360. hijs geldig van01/07/05 TOT 30/06/06 dus nog maar kort geldig. ik weet trouwens niet zeker of hij het nog doet. code:BPG7X-XB37K-KTXF4-FXBHH-FQWFJ iK Hoor het wel als hij het niet doet. alstu! :b:
Mischien niet zo slim om de code gewoon hier neer te zetten, je had het beter via een pm kunnen doen, maar ach ik heb al live dus zo erg is het niet