Call of Duty 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 28 jan 2006.

  1. Tum

    Tum Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Carentan is sowieso het leukst. Maar Burgundy is ook wel te doen. Jammer alleen dat er niet zoveel servers zijn van Carentan waar je Search and Destroy kan doen want dat heeft tenminste ook wat tactisch.
     
  2. Ishdur

    Ishdur Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan nu crossing the rhine uitspelen op veteran, en maar 2x doodgaan :p
    ik speel nu ook online, maar dat is wel moeilijker :D
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Live moeilijk?
    Nou niet echt, maar als je het voor het eerst doet wel :) .

    Maar ik had vanmiddag last van laggy in de nieuwe maps.
    Was een beetje erg irritant.
     
  4. Riffmaster

    Riffmaster _0_Keith Richards_0_

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    YEAH BABY AT LAST!!!
    Completed the game on Veteran, na vele frustraties is het me eindelijk gelukt :D
     
  5. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Kalach vind ik echt een gruwelijke map, ben blij dat ik hem gekocht heb jammer alleen dat die andere nieuwe maps gewoon uit het spel zijn gehaalt die wallendar is gewoon het laatste level van sp bij dat dorp aan de rijn en beamount hage is gewoon met die hoge toren wat ook in de sp zit, en dan moet je er nu weer opnieuw voor betalen8) best vreemd. Vossenack die kleine map is wel erg goed en kalach de beste van de nieuwe maps.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :)
     
  7. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze middag een paar 'Veteran' missies gehaald, kwestie van de 1000 achievements punten te halen. Nog 3 missies en k'heb het volledig uitgespeeld.
    Maar simpel is het zeker niet. :mad:
     
  8. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    is deze game nou een afgeprijst??:p
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    nee idd.. en dat spel slaat hem verkeerd op. kon weer aan begin van level beginnen :x
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, en de game is wel 55 euro waard \o/
     
  11. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Djeeses, hoe kunt ge een spel zo moeilijk maken (Veteran).
    3de laatste missie waar je die berg moet beklimmen, nadien is dat onmogelijk.
    Daar zijn 100de soldaten en toch ben jij het hoofddoel, ze raken u zelfs langst het kleinste gaatje. Zelfs door rook kunnen ze u zien en afschieten. Die duitsers zijn toch sterk :{

    EDIT: na zeker 2uur is het mij eindelijk gelukt van die 1ste stage van D-day te halen.Maar wat een overdreven moeilijkheidsgraad zeg.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze game halen:) Ik heb laatst met een maat gespeeld en vond m echt vet:)
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Deze missie is gemakkelijk als je eenmaal door hebt hoe het moet. Ik ging ook 80x dood maar toen kwam ik er achter dat ik 2 smook granaten had en toen kon je er gewoon voorbij lopen en huppa Checkpoint Reached \o/
     
  14. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke missie is makkelijk als je éénmaal weet hoe het moet. Hier had ik het meeste last, de andere stages op Veteran vond ik nog redelijk meevallen (op enkele locaties na). Moet nog 120 achievement punten halen. \o/
     
  15. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Missies als D-Day zijn tenminste nog leuk-moeilijk. Ze zijn te doen maar erg pittig. Missies zoals de russische tank die alleen op jou schiet en ook alleen voor jou wegrijd zijn erg irritant.

    Ik moet nog Hill 400, 2 missies van Caen en de tankmissies van de Britten nog op veteran. Iemand tips voor die tankmissies?
     
  16. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tankmissies met Britten vond ik net het eenvoudigste veteran missie.
    Kan niet echt een tip geven buiten veel met uw verrekijker werken en de tanken op afstand afmaken.

    Ik moet ook nog Hill 400 halen en 2 missies in D-day.
     
  17. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/ D-Day op Veteran is gedaan. Het viel nog mee t.o.v. eerste stage.
    Nu dat laatste waar je die huizen moet leegmaken, daar is toch altijd ééntje die goed verstopt is en die niet zal bewegen totdat jij binnen gaat, en meestal schiet hij u dood. Dan mag je dat huis helemaal opnieuw gaan leegmaken.

    Nog alleen Hill 400 nu. Daar verwacht ik ook dat het enorm moeilijk zal worden. Maar voor die laatste 60punten zal motivatie hoog liggen. :thumbs:
     
  18. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm..mn die tankmissie is verkakt bij mij. hij geeft nu alleen nog plankgas als ik LT en de linker stick volop indruk.. zwakke controller ofzo?

    @ Cole: Hill 400 is grote stront door een trechter maar, ik heb em gehaald. je moet gewoon als een mietje jezelf gaan verstoppen in die bunker en als iemand een grenade naar binnen gooit een keer naar buiten rennen die verrekte mof zn sperma uit zn ballen schieten en weer naar binnen rennen.
    boeie als je em op zon manier haalt..
     
  19. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeten te posten. Maar Hill 400 heb ik zonder veel problemen gehaald.
    Vond deze eigenlijk nog goed meevallen. 1000 achievement punten is een feit \o/
     
  20. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm tankmissie vond ik eerst echt zwaar verrot maar toen heb ik het level gerestart en de hele tijd tussen mijn tank squad gereden en dan is het echt een eitje !
     

Deel Deze Pagina