1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Live aansluiten / opties via PC ?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jaapkrull, 26 mei 2006.

  1. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Ik heb gisteren een XBOX360 aangeschaft ( met 2 games erbij gekocht DOA4 voor mijn oudste dochter en mijzelf en OBLIVION ) en ik heb de volgende vragen aan jullie :

    1. Ik heb een ADSL aansluiting maar die loopt via de meterkast naar boven waar de PC kamer is en daar is de lijn aangesloten op een MODEM en een ROUTER die de lijn splitst naar PC en Laptop . Ik wil nu ook XBOX LIVE installeren en moet dus de XBOX360 via een kabel gaan connecten met mijn router die BOVEN in de PC kamer staat. Kan ik dan simpelweg een heel lange UTP kabel kopen ( van minimaal 10 meter lang ) en die dan in huis aanleggen en daarna van mijn router boven doorverbinden naar de XBOX360 beneden en werkt de XBOX LIVE dan meteen ?

    2. momenteel heb ik nog geen lange kabel gekocht en dus ook nog geen XBOX live verbinding via mijn ADSL modem en router......maar als ik bijvoorbeeld CONTENT wil downloaden of DEMO's etc etc, kan ik dat dan niet voorlopig doen via mijn PC en dan de inhoud op een DVD zetten en daarna in de XBOX360 harde schijf zetten ? Moet ik echt persee via mijn XBOX360 verbinding hebben met XBOX LIVE en is er geen optie via INTERNET tijdelijk te connecten met XBOX LIVE ?
     
  2. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal je eens helpen

    ik heb wel een kabelaansluiting, maar dat zal nie veel uitmaken denk ik, maar het idee zal hetzelfde zijn.

    als ik op Xbox Live wil, moet ik m'n Xbox360 naar beneden halen om daar aan te sluiten op m'n Internekabel die altijd in m'n PC zit.

    Om verbinding te krijgen met LIVE moet ik wel m'n modem resetten, want ik heb geen router, om weer met m'n pc online te gaan, moet ik em terug resetten.
     
  3. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
  4. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    welke modem heb jij dan?
     
  5. Yada_Yada

    Yada_Yada Yada Yada BlaBlaaa..

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    niet dat ik je thread wil verneuken.
    maar heb zelf ook een vraag
    net een xbox 360 premium gekocht.
    er zit 1 maand lang gratis gold bij
    heb ik hier een cc voor nodig?
    of kan ik zonder ook gewoon gebruik maken van die 1 maand lang gratis gold?
     
  6. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    staat in het boekje die erbij zit he.Ik weet het zelf even niet.

    sorry
     
  7. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt geen credit card nodig voor GOLD, en die 1 maand gratis kan je gewoon activeren, en op het eind van de maand schakelt ie automatisch over naar Silver abonnement.

    Als je Gold wilt verzetten, zul je in de winkel zo'n kaart moeten halen voor 3,6 of 12 maand Gold Lidmaatschap.

    ik heb een Modem van Telenet, belgische provider van kabelinternet. Maar ik weet niet of er een resetknop opzit ofzo, maar ik trek gewoon alle stekkers uit van Telenet :p

    Mag normaal gezien niet, maarja, nood breekt wet.
     
  8. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PC staat boven en mijn XBOX staat beneden in de woonkamer bij de grote TV , dus in mijn geval kan ik niet ff naar boven toe met de XBOX , dat is helaas geen optie
     

Deel Deze Pagina