HELP!! Zijkanten verwijderen xbox 360

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door kaasbever, 27 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

Overal op internet gaat het in de forums over de faceplates enz. Maar ik kan nergens vinden hoe je de zijkanten moet verwijdereren. Iemand enig iedee? Vervalt de garantie dan ook?

alvast bedankt,

groeten,
    maarten

2. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    garantie vervalt........Moest je hierom een nieuwe thread maken

/Mod Je zou ook wat liever kunnen doen tegen iemand die hier nieuw is. -Arjan

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2006
  3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Je kon je vraag hier ergens stellen. Maar niet hier.

4. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus Egyowns heb is wat respect voor iemand anders man. Ik weet niet hoevaak jij met je threads over je harde krak geluid kwam, dus laat hem lekker zijn gang gaan als ie iets niet weet. Hij is hier ook maar net.

Maar ja zijkanten zijn niet te vervangen dan moet je de xbox eerst uit elkaar schroeven maar dan is je garantie weg.

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey, welkom op het forum. Je zit een beetje verkeerd, dit forumgedeelte is nml. voor problemen met de frontpage en het forum zelf. Voor dit soort zaken moet je kijken in het 360 Algemeen/Hardware gedeelte. Daar vind je dit topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=81184&highlight=casemod.
    Daar moet je eens rondkijken en desnoods vragen stellen over dit onderwerp. Al is een ding wel duidelijk, je garantie vervalt.

Echter, zoals ik al zei, dit topic hoort hier niet thuis, het gaat daarom op slot. Kijk eens rond in het Casemod-topic dat ik je net gaf. :)

Laatst bewerkt: 27 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina