[Casemodding] Show je casemodproject! (GEEN MODCHIPS!) **DEEL 2**

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 29 aug 2005.

  1. Jsteez

    Jsteez Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan mijn crystal case wit over te spuiten, hierdoor kun je nog de LEDjes onder mijn jewel en aan de bovenkant van de case zien branden (lijkt alsof de case zelf licht geeft).
    Nu wil ik eigenlijk de LEDjes laten knipperen maar als ze aan gaan dan moeten ze langzaam uit gaan (dus nagloeien). Weet iemand wat ik hier precies voor nodig heb en hoe ik het in elkaar moet zetten?
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Microcontrollers dus.
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha dude :D
     
  4. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zou gaaf zijn trouwens de xcube in gepollijst metaal ofz
     
  5. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet me denken aan de mooiste xbox casemod die ik ooit heb gezien, de Xlada _O_ _O_ _O_

    [​IMG]

    [​IMG]

    Paar meer

    Worklog

    Hij is al oud, maar de meeste van jullie zullen hem nog niet kennen. Ik vind het echt de mooiste ever...
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  6. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    oei erg erg mooi, ik had die nog nooit gezien, maar die is echt vet, maar goed geen metaal dus, dus dan maar in een boomstam verwerken ofz, heeey idee haha

    een stuk stam en die uithollen en alles erinbouwen haha
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Grappig hoe ze moederbord schrijven: Moderkort.

    Opzich lijkt het me wel vet om er ook zo een te maken, alleen ben ik niet zo goed in dat bedraden enzo.

    De rest moet wel lukken (mede dankzij school: machines/materiaal). Alleen dat dikke alu is dan weer een ander verhaal.



    *Gaat aan de slag met solidworks, kijken wat er uit komt
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    *Heeft op dit moment een SW part in de wachtrij staan voor CNC metaal frees O-)

    Nee, niet voor casemodden :9
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    :) Leuke machines he :)

    Wij hadden ook een part gemaakt, en met de knipbank en slijpschijf etc in vorm gebracht, komt die werkplaats gast eraan zegt ie van, oh maar dat kon ook in 1x met die en die machine...
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  10. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Wauwie :D Wat een machine die xbox :thumbs:
     
  11. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Woow.. die xbox is echt vet. En inderdaad ook de mooiste die ik ooit gezien heb. Vindt alleen die underglow iets minder, die is iets te blauw zeg maar. Die kleur lijkt/is anders dan die achter het xbox logo bijvoorbeeld.
     
  12. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    kicke man! kende ik idd nog niet maar damn, das mooi.....:thumbs:
    kan ik nog veel van leren:p wordt weer eens tijd dat die van mij weer verder ga uit bouwen. krijg je vet veel zin in als je zo iets ziet:9 :cool: :p
     
  13. wicky NL

    wicky NL Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    kweet niet of et hier thuishoort...maar kan iemand mij in stappe uitlegge hoe je je case met lampjes en alles moet modden? graag op msn...PM me
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wil je anders ook gelijk iemand die je handje vast komt houden?
    Een beetje onderzoek in dit topic, voorgaande topic, de search en www.google.nl doet ook wonderen, weet je.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ grave: Beetje vriendelijker mag ook wel toch? Het is zijn tweede post. En als je verder niet bekend bent op fora vind ik een dergelijke vraag heel normaal.

    Je kan ook niet van een nieuweling verwachten dat hij weet wat er allemaal al gepost is op dit forum. Zo ontmoedig je hem alleen maar :+
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mwa. De hele post komt op mij nogal gemakkelijk over.
    Doe mij de antwoorden maar via PM of op MSN.

    Vandaar.
     
  17. wicky NL

    wicky NL Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb et wel geleze...maar niet alles staat er duidelijk en ik wil nie dat men xbox kapot gaat...
     
  18. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wil je dan precies weten?als je dan vragen stelt moet je wel zeggen wat je precies wilt gaan doen(ontwerp, ongeveer welke kleuren je in ged88en hebt, etc,etc) want dan kan dr ook een reactie komen waar je echt iets mee kunt want als je maar in het wilde weg gaat vragen dan kun je denk ik niet echt gerichte informatie vinden waar je iets mee kunt. :9 O-)

    ook denk ik dat als je naar die site gaat van slurpgeit en je echt even goed oplet wat je daar geschreven ziet staan, je wel weet wat je moet doen en als er dan nog steedds vragen zijn, stel ze dan gericht zodat iedereen weet wat je plan is.

    dus mijn 1e vraag aan jou is: wat ben je van plan? wat wil je dr mee gaan doen, waar wil je ongeveer je leds hebben, welke kleuren, etc,etc..........
     
  19. wicky NL

    wicky NL Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil in ieder gval blauwe power knop...painte is al glukt:) ksnap alleen nix van LEDs en die site vin ik ook nie egt duidelijk...er staat vooral ROOD maken...??
     
  20. mista B

    mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de ledjes rondom de knop rood ipv groen.wil je die blauw of rood ofwat? want rood maken kan met de standaard leds en voor blauw moet je andere leds drin zetten .als je rood licht wilt hebben, moet je gwn die site goed lezen want dat staat er wel duidelijk.....
     

Deel Deze Pagina