Antwoord op surround/Dolby Digital vragen [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Graveheart, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee anders had er wel een vinkje gestaan:+

Om de 360 aan te sluiten op een set, moet er een optische ingang op zitten!

Je kan dus zoiezo ff zoeken op kieskeurig op optische ingang...

Heb je alles wat een optische ingang heeft

2. kilaaa

kilaaa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je bedoelt gewoon een losse versterker met optische ingang? Dat kan ook, maar dan kom je ver boven je budget uit;).

4. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een receiver halen, met een 5.1 systeem....

5. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of een creative GD580 of een Logitech Z 5400/5500
    Genoeg opties mensen..

6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Deze setjes zitten toch niet rond de 100 euro?

7. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Min of meer, niet veel iig..2de hands kun je ze zeker voor 100,- krijgen.

Nee, een receiver zit lekker dichtbij die prijsklasse.

*expertise jongens, soms begint het niveau van de posters wel lichtelijk te dalen* :{

8. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Degene met de vragen of de antwoorden?

Het is zoiezo een laag budget voor goed spul, zet je er overheen spaar wat door en koop goed spul. Doe je jaren mee, en nu kan je om de jaren 100euro uitgeven, voorbeeld in 4 jaar tijd 400euro.. Is t beters om in een keer 40euro te doen:)

edit: zag in MM folder een setje staan met optische ingang dacht ik voor 50eurotjes... Verwacht er niet veel van maar oke

9. Cerveza

Cerveza Cerveza

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

nadat ik nu een tijdje al op mijn hd scherm van samsung aan het spelen ben wil ik er nou toch nog een mooi home cinema setje bij nu heb ik deze op het oog

http://www.consumer.philips.com/con...&proxybuster=VV253DIRITFBLJ0RMRCSHQFHKFSESI5P

mijn vraag is het nu verstandig met het oog op de toekomst qau hd dvd of blu ray om zo'n soort systeem aan te schaffen of zal ik toch eventjes wachten voor een andere setje want deze spreekt mij in iedergveal erg aan

MVG Cerveza

Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  10. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een mooi setje.. En hij moet zo 850eurotjes gaan kosten..

Hij kan ieder geval upscalen tot 1080i wat zoiezo al een heel mooi beeld gaat geven.. De specs zijn verder ook in orde!

Bedenk wel dat de eerste HD-DVD , Blu-ray speler een hoop geld gaan kosten.. Het is echter puur aan je eigen keuzes, Koop je de ps3 zit een Blu-ray speler in, koop je de externe speler van de 360, wil je deze mooie design set gaan gebruiken, Wat altijd meer kwaliteit is, is het zelf samenstellen van losse componenten.. Dan kan je straks de losse HD-spelers kopen en hem koppelen aan je receiver.. Het heeft ook te maken met je budget

11. Cerveza

Cerveza Cerveza

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik zou bijvoorbeeld ook in de toekomst gewoon een losse hd speler aan die philips set kunnen koppelen???:confused:

aangezien ik niet echt hou van losse componenten is dat niet echt een optie maar mocht ik niet tevreden zijn over de philips kan ook hem nog altijd ruilen tegen de harmann kardon set van mijn schoonlui

Laatst bewerkt: 27 mei 2006
  12. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou hem via optisch/coaxiaal kunnen kopelen jah.. Maar dan heb je dus een dvdspeler en een HD-DVD speler.. Dan is het meer wijsheid om hem aan een receiver te aansluiten

13. WolfsNL

WolfsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de geinteresseerden, morgen geeft Logitech op het GoT forum uitsluitsel over het plopjes-probleem.

Mijn interesse is echter ook gewekt door de Creative Gigaworks G500. Het setje kan zo'n 300 Wat produceren en is €149,-. Helaas zit er geen decoder bij. Ik kan dus de DDTS-100 Decoder van Creative bij kopen voor zo'n €120,-. Heeft iemand ervaring met het speakersetje en/of decoder? BVD :)

14. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik hoef geen super kwaliteit geluid, Ik wil een niet te duur setje die wel gebruik maakt van dolby surround, dus als er iemand van achter komt in het spel dat je dat ook hoort. Op een Console. Nu heb ik dit setje gevonden... Is dit wat?

Trust Speakers, SP-6600A 5.1 Surround Speaker Set

Kenmerken: - Surround speakerset met echte 5.1 audiokanalen om uw eigen DVD-thuisbioscoop te maken met uw computer of Hifi-installatie (5 x 5 Watt en 1x 18 Watt RMS) - Compatibel met alle stand-alone dvd-spelers, MP3-spelers en geluidskaarten met analoge 5.1-geluidsuitgang - Compacte, draadloze afstandsbediening met knoppen voor vóór, achter, midden, subwoofer en hoofdvolumebediening en 5.1/stereo, dempen en aan/uit - Ontvanger voor afstandsbediening met duidelijke LED-volume-indicatoren voor elk audiokanaal - Praktische extra ingang voor uw MP3-speler zodat u naar muziek kunt luisteren zonder dat u de computer hoeft in te schakelen (aansluitkabel meegeleverd) - Uitstekend diep basgeluid geleverd door afzonderlijke houten subwoofer - Standaard wordt stereogeluid overgebracht naar alle luidsprekers - Ook geschikt voor spelcomputers zoals X-Box, Playstation en GameCube.

Laatst bewerkt: 29 mei 2006
  15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Analoge 5.1 aansluiting... Dat klinkt mij wat vreemd in de oren.
    Is 5.1 niet altijd digitaal?

Wat is de prijs van dat setje btw? Ziet er namelijk bijzonder cheapo & Blokker / Aldi / Lidl uit.

16. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt mij idd ook vreemd in de oren, Zou die mischien stereo omzetten tot 5.1...

HEt ziet er idd very cheap uit, snap ook niet dat mensen zulke dingen kopen

17. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ze vragen er 90 euro voor, en het is van Thrust, en naar mijn idee zijn al die dolby digital gevallen allemaal met een dvd speler

18. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet doen, die van Creative is echt 10.000 keer beter en dat voor maar 50 euro duurder...
    Die trust setje is best leuk als hij 30 euro kost, maar je betaalt hiervoor echt voor het design en niet voor de kwaliteit :)

Ik dacht ik laat ook maar eens weer van me horen O-)

19. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0

Zeg dan wat nuttigs;)
    :)

Ik zal altijd wat meer doorsparen en toch iets beters/goeds kopen, Ik vind dit echt rommel, blikken boxjes(zijn t wel boxen).. Zeer lage kwaliteit set..

20. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is eigenlijk niet zo vreemd, geluidskaarten maken natuurlijk al gebruik van dat concept en ook normale AV receivers en dvd spelers hebben deze ingangen. Voor SACD moet ik zelfs gebruik maken van de 5.1 analoge uitgang omdat het SACD signaal niet via optisch of coax kan worden afgespeeld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina