Ik hoef geen super kwaliteit geluid, Ik wil een niet te duur setje die wel gebruik maakt van dolby surround, dus als er iemand van achter komt in het spel dat je dat ook hoort. Op een Console. Nu heb ik dit setje gevonden... Is dit wat?
Trust Speakers, SP-6600A 5.1 Surround Speaker Set
Kenmerken: - Surround speakerset met echte 5.1 audiokanalen om uw eigen DVD-thuisbioscoop te maken met uw computer of Hifi-installatie (5 x 5 Watt en 1x 18 Watt RMS) - Compatibel met alle stand-alone dvd-spelers, MP3-spelers en geluidskaarten met analoge 5.1-geluidsuitgang - Compacte, draadloze afstandsbediening met knoppen voor vóór, achter, midden, subwoofer en hoofdvolumebediening en 5.1/stereo, dempen en aan/uit - Ontvanger voor afstandsbediening met duidelijke LED-volume-indicatoren voor elk audiokanaal - Praktische extra ingang voor uw MP3-speler zodat u naar muziek kunt luisteren zonder dat u de computer hoeft in te schakelen (aansluitkabel meegeleverd) - Uitstekend diep basgeluid geleverd door afzonderlijke houten subwoofer - Standaard wordt stereogeluid overgebracht naar alle luidsprekers - Ook geschikt voor spelcomputers zoals X-Box, Playstation en GameCube.
Laatst bewerkt: 29 mei 2006