1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog maar in het tweede kampioen schap en die Jesper is daar niet teverslaan.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vooralsnog speel ik met Jesper. Gewoon omdat er in zijn stats wel veel minder accuraatheid staat, maar in de game zelf is dat verschil met andere spelers voor mij niet zo groot dat het opweegt tegen de brute kracht van hem.

    Enige nadeel is wel dat als je tegenstander een bal dichtbij de tafel returned je een supersnelle bal om je oren ziet vliegen.

    Verder ben ik nog erg veel klooien met de slagen, maar vooralsnog is met grotendeels topspin evt in combi met 1 van de andere knoppen (bijna nooit Y uiteraard, al geeft dat ook een vaag effect)

    Online tegen andere spelers vind ik de effecten helaas te weinig effect hebben. Een superscherpe backspin wordt praktisch altijd weer moeiteloos over het net heen teruggeslagen, alhoewel je dat irl nooit voor elkaar zou krijgen.

    Offline heeft de backspin nog wel eens nut. Maar zowel on- als offline hebben x en b voor mijn gevoel echt te weinig invloed.

    Maar miscchien komt dat ook wel later als ik goed ben :+

    Easy overigens in 1x uit en ben nu in het tweede toernooi van medium (ééntje verloren).
     
  3. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb het spel nu een adg. Heb al aardig wat gespeeld op de momenten dat ik tijd had. Vind het een leuk en goed spel. Ben op dit moment ook in het medium tournament bezig en sta in de finale maar wil niet lukken om hem te winnen.
     
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Loopt hij bij jullie ook vaak vast als je hem een tijdje op pauze hebt staan?
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel nu met Kumi het derde toernooi en die meid slaat de ballen echt flink scheef op tafel :) Erg leuk om dan lekkere sidespins te slaan en de tegenstander dan maar te laten rennen! Echt waar, deze game is zo leuk :)
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Algemeen iets bij dit spel, helaas.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Net weer even verder gespeeld en ook zonder al te veel problemen door het tweede toernooi heen. Nu voor het eerst even serieus online geweest (vorige keer gedroogd omdat ik het spel net 2 minuten had) en ook direct mijn eerste exhibition gewonnnen. Ik heb nog nooit zo snel, zo veel achievements unlocked :p
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    ga vandaag nog wat online spelen
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er nog leuke online toernooien oid?
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Gister mijn langste rally online gehad, 136 slagen maarliefst 8)
     
  11. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    net pro tournament gewonnen..maar dat all star toernooi is echt niet te doen :mad:
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    me live werkt niet echt vaag dns fout :mad:
     
  13. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm bij bij werkt Live nu ook niet!
    [e] werkt nu wel weer...
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb er al heel wat uurtjes op zitten maar nog geen enkele vastloper gehad, ook niet na op pauze gedrukt te hebben ofzo...
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik 199 gewoon tegen een vriend van mij. Na een paar potten had ie het door en vlogen de rally's je om de oren. Vaker dan eens rally's boven de honderd, in 1 woord een hele brute mp game, een van de beste op de 360, zoniet de beste. Geweldig dat zo een simpel spelletje zo bruut leuk kan zijn.
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe werkt dat eigenlijk met de online tournaments. Is er een ranking-system?
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    ja

    keuze tussen 4 en 8 spelers toernooi
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja? en hoeveelste staan jullie dan? edit: is er geen website van ofzo?
    Al spelers tegen gekomen die echt onverslaanbaar waren?
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  19. mars15

    mars15 Guest

    Geloof geen website
    me live werkt weer ff paar wedstrijden spelen
     
  20. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nog een paar dagen wachten :mad: 1 juni word er geld op me rekening gestort :) en dan gelijk naar de winkel rennen !!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina