denken jullie dat APEX veel beter word als PGR? want ik wil een race game en ik kan nu pgr van iemand krijgen maar als APEX veel en veel beter word dan wacht ik wel op apex... wat is jullie mening
racing evolutione is het trouwens , lijkt mij veel beter dan PGR. je kan der ook tunen wat in PGR weggelaten is. laten pgr dus liggen voor wat het is en wacht op RE!!
^^ Correct. Anyways, ik heb Racing Evoluzione reeds kunnen spelen (heel eventjes, binnenkort even volledig checken) en kan weinig zeggen over het bouwen van je auto en de besturing (moest met de D-pad rijden :{) maar iig zijn de circuits een soort mix tussen PGR (de city banen kunnenz o uit PGR komen) en SEGA GT (de 'buiten banen'). Volgende week volledige hands-on..
Mij lijkt het wel gaaf zelf een merk ontwikkelen en daatin rijden enz.en PGR vond ik ook niet zo super op cicuits vind ik leuker en heb je hier veel tegenstanders want da vind ik ook gaaf net zoals in f1 2002 een stuk of 24?
apex lijkt me echt grof relaxed!!! veeeeeeeeeeeeeeeel beter dan pgr! dus als ik jouw was zou ik nog maar ff wachten
Ik denk wel datie beter wordt, zeker van gfx, wan eigenlik is pgr zo mooi niet, als je hem bvb vglijkt met colin mcrae, sega gt...
Racing Evoluzione is zeker beter dan PGR. En is veel uitgebreider. Maar PGR 2 komt ook nog he. Misschien gaan de makers ineens gek doen en die zwaar dope maken.
Racing Evolutione is denk veel beter dan PGR (sterker nog: ik weet het wel zeker). Ik hou niet van Kudos en ik wil liever mijn eigen auto kopen (maar zelf auto's ontwerpen en samenstellen is helemaal te gek!). Ook race ik liever op gewone racebanen dan in de stad. Ik denk dat RE op het gebied van graphics weinig zal veranderen maar ik vond PGR ook al niet zo leuk (maar wel mooi). Ook denk ik dat RE de beste racing game wordt op alle consoles en zal GT3 verslaan.
Ik wacht wel tot een game gereleased is voordat ik een mening erover ga vormen.. Tot nu toe zijn PGR & RSC de enige 2 racinggames die ik heb, en ik vindt ze allebei erg cewl.. PGR2 met XBL ondersteuning wordt helemaal lachen, dat is de reden waarom ik XBL zo cewl vindt.. Je kan typische consolegames als racing-, sport- & fightinggames nu ook online gaan spelen.. Op de PC wordt dit amper tot niet ondersteunt, althans het is nooit echt een succes geworden..