- download hetgene wat je wilt - cancel na 10 seconden - download het opnieuw - dan issie opeens 50% helpt dit?
Nee, hij gaat net zo snel, alleen begint 'ie vanaf de helft met tellen. Helpt dus niet echt. Ziet er wel uit alsof het sneller gaat ;0 Het is maar hoe je het ziet ;0
Nee dat helpt niet, is gewoon bug. Het is zelf zo dat het dan half zo langzaam duurt! In plaats van bijv. 5% pakt ie 'm verder bij 50%, gewoon een foutje dus en heeft totaal geen zin!
Zal best wel, het is alleen wel een grappige bug en veel mensen denken dat het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel sneler gaat. Ach jah...
wat ik dacht is: wtf? ik hoop dan maar dat die bug weggaat, mijn broertje doet dat dus constant, staat vol smart te wachten op de download "omdat ie dan sneller gaat"
Dus dan zou je met je 8mbit verbinding in 10 sec. 450 mb kunnen binnen halen \o/ Beetje logisch denken doet soms ook wonderen
Jah, best grappig dat mensen denken dat als je na een paar seconden op b drukken ineens een half gig binnenkrijgt Echt te grappig
Dit probleem zouden ze toch verhelpe ofzo dat zou met een vorige update komen maar dat is er kennelijk niet van gekomen.
Hier is al een thread over geweest ... van daar dat ik hem sluit ... ik post morgen een link naar die thread