Bij mij gaat er steeds een alarm af. Hoe kan ik deze uitschakelen? Wat houd stealth in als je een deur open doet?
je lijken GOED verstoppen of ieder1 die je ziet knock out slaan of bij elke alarm button een motion sensitive wall mine zette (die heb je nie in de demo)
gewoon stealth zijn, zorgen dat ventje niet optijd bij het alarm zijn, of zoiezo niet eens weten wat er met ze gebeurt
Heb je de hele versie al of speel je de demo, maareh wat ik wilde vragen is, als je deur op een kier open wil doen welke toetsen moet je dan gebruiken.
Hé bedankt! Maar ik heb nog ff een vraag: Is de demo minder mooi dan het originele spel? Ik vind namelijk dat als je bijvoorbeeld een man neerschiet op een trap bijv. dan ziet het er niet uit. Grote kartelige muren (een beetje ps2 achtig) Ik vind het verder een topspel
Als je de deur op een kier wilt doen, dan druk, je als je bij een deur staat, A in(blijf deze indrukken). Als je die linker trumpstick omlaag duwt dan staat er bij "open door" stelth erachter. ff nog een vraag: Hoe kan je in de split tussen twee muren staan?
double tap op de spring knop. paar keer oefenen en et zou moeten lukken. wel een hoog plafond is nodig volgens mij. in de demo kan et bij die prison cells. (wel bij de bakstenen stukken)
het belangrijkste om ervoor te zorgen dat het alarm niet afgaat, is door heel sneaky te lopen, niet door de camera gezien te worden, niet in het licht gaan staan als er gastjes rondlopen en altijd je slachtoffers op donkere plekken verstoppen By the way, SPLINTERCELL ROCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!