splinter cell gaat niet om de wapens. Het gaat juist om het sneaken. Dus geen extra wapens nodig. Al zou ik een enorme combat aka rambo knive wel cool vinden
ik zou willen dat zij nog meer hu best gaan doen om de vijanden nog meer realistischer te maken, soms zien ze er een beetje lelijk uit en dat sam fisher beter van de trappen af gaat, want het lijkt er op als of hij op de trappen zweeft
Mensen afknallen als je ze gijzelt.. Met een mes hun keel doorsnijden.. Kunnen vechten ala de guys van DOA3.. Zulke dingen..
Grotere levels en meer levels, dus gewoon langere speeltermijn, verder ook dat je als je iemand gijzelt een ander gastje z'n wapen neerlegt in de hoop dat jij z'n maat niet neerknalt, dat is heersend
jongens? ik heb vandaag teveel sp gelezen ik word er gek van, en patrick! jij bent echt een sp freak! morgen zal ik je wel ff uitschelden!!!
Haha, ik zie het al voor me. Een commando die het pak onder het bloed van een dode persoon even aantrekt. Z'n collega's weten vast niet dat hij het is.