Is Timesplitters 2 een goede aankoop?

Discussie in 'Algemeen' gestart door consoler, 1 dec 2002.

1. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters 2, leuk in vlagen. In de single-player story mode zijn sommige levels hardstikke leuk, andere sucken echt zwaar en zijn ongeinspireerd. Er zit dus echt een verhaal in dat 0,0 voorsteld. Je moet het zien als levels met elk zijn eigen thema die door een slap tijdreisverhaaltje aan elkaar gebreid zijn. Hierop verslaat PD TS2 echt met gemak. Er zitten verder frustrerende stukken in, zowel in single als in multiplayer. Checkpoints zijn in de Story mode maar op enkele en onzinnige plekken verstopt. Tegen bots spelen in TS2 vind ik ook minder leuk als toen in PD, de levels zijn minder, en, alhoewel de animatie een stuk beter is, geeft het me een minder tof gevoel als bij PD. Je kan wel je eigen levels bouwen, wat zeker in het begin erg cool is, alleen je hebt maar beperkte ruimte waardoor je telkens moet improviseren en je oorspronkelijke idee dus niet perfect kan uitbouwen! De challenges zijn soms leuk, soms lastig, soms irritant en slaan vaak helemaal nergens op. Arcade is leuker. Maar tegen wandelende koekjes met vlammenwerpers spelen vind ik beduidend minder leuk als het spelen tegen menselijk uitziende bots met machinegeweren. Overall een zeker in het bein een leuke game, die na veel spelen steeds minder leuk wordt. Het heeft mij veel irritatie opgelevert, en alhoewel de multiplayer mode met vrienden best leuk is, zal ik deze game niet aanraden. Halo is beter in single-player en UC in multi. Dan heb ik liever twee toppers dan één matige mengelmoes. Dat was mijn standpunt.

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Halo is stukken beter in singleplayer en het verhaal is gewoon veel dieper (al eens op halo.bungie.com geweest).:9
    MAAR! De multiplayer en de optie om zelf een map te maken is gewoon vet cool!!!:9 :)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hier heb ik alleen nog op toe te voegen dat elk level zn eigen verhaal weer heeft en gen geheel verhaal. Amen

4. Yahiko

Yahiko gamed.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn echt twee kampen :\

nah ik krijg em via gameshop denhaag dus ik kan em na een maand nog ruilen

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is handig, speel je het gewoon snel uit, en kan je weer ruilen. :confused: :{

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben bang dat je m niet helemaal uitspeeld in een maand tijd.

7. consoler

consoler The Real Mario

Leuk Bevonden:
    0
    RE: Timesplitters 2

Ja, het moet hier worden uitgevochten tussen, GForce en die andere, ik zou beter het gevecht zelf weer uitslagen.

Iedereen zijn smaak

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt wil, kan alles! }:]

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan heb je wel eens kans dat je het zelfde gebeurt als die gast in Korea :mad:

10. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    LOL! 8)

11. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    op easy uitspelen is niet zo moeilijk, maar als je op normal gaat worden de levels groter, met meer opdrachten dus

12. tfo

tfo gta vc verslaafd

Leuk Bevonden:
    0

ook maar 2 + de lvls blijven nog steeds heel smal en klein

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Valt reuze mee. Je krijgt weinig checkpoints en daardoor wordt het een stuk langer !!

14. jghosty

jghosty Junior Gamedesigner

Leuk Bevonden:
    0
    NIET KOPEN,je kan beter unreal championschip halen ofzo

15. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook en vind het een Super goeiuh shooter!!! Vooral met een paar vrienden thuis op de bank , leuke wapens en loopt lekker snel!!!

Gforce volgens mij vind jij geen enkel spel vet behalve PD!!
    Ik heb PD veel bij een vriend gespeeld maar dat vind ik dus nou niet zo een vette game!!! maar ja......... Ik zou hem wel kopen zekerzz de moeite waard!!;)

16. freakonick

freakonick Guest

ik zou uc of nightfire kopuh.......uc zou ik op 14 maart kpuh....

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PD ook en tot nu toe is er nog geen shooter die dit kan verbeteren. UC komt dichtbij maar mist toch het een en ander in single player, misschien gaat halo2 of PD zero hier verandering in brengen..

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jawel hoor Ghost Recon, Conflict Desert Storm, Mario Sunshine en nog zat andere.........maar uuh ik vind TS2 wel leuk hoor maar alleen niet beter als Perfect Dark

19. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met die wapens ? 2 per tijdzone wat k uit de site opmaak of werkt het anders ?

20. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    met uitspelen bedoel je neem ik aan alle challenges en arcade leagues een platinum award heb?

de story mode valt tegen, maar de multiplayer mode is tig keer beter dan die van halo en de funfactor ligt ook veel hoger..

het enige wat ik van halo gezien heb is de multiplayer en die valt echt zwaar in het niet bij die van timesplitters.. koop deze game als je een verslavende multiplayer shoot 'm up wil (waarvan de multiplayer ook perfect in je eentje te spelen valt) die ook nog eens erg grappig is en veel uitdaging bied, koop dan timesplitters.. ben je meer een unreal fan, koop dan unreal.. ik zie niet echt in waarom je dat zou doen aangezien unreal championship toch maar weer een aftreksel is van unreal tournament 2003 voor zover ik het heb gezien die gewoon voor de pc te verkrijgen is..

hier ben ik het ook mee eens.. alleen de techniek erachter is weer wat verouderd en loopt niet meer zo heel soepel.. maar het is nog steeds een oerstrakke game met een goed plot, grote verscheidenheid aan levels.. heel veel wapens en ook eens wegspattend bloed.. meng dit met realistische graphics met realtime belichting, hoofden die je achteruit kan knallen tijdens het sterven van je tegenstander en de prachtige wapenmagazijn verander animaties.. ook de nodige arcade feeling zit er in.. kortom: de standaard waar alle shooters aan dienen afgemeten te worden..

is TS2 zo goed als PD? om eerlijk te zijn.. nee.. het is zeker zo goed als Goldeneye en een erg LEUKE shooter vooral.. er is niet gekeken naar realisme maar de nadruk is puur gelegd op arcade..
    persoonlijk vind ik dit 1 van de beste shooters op het moment, maar je moet van de bizarre humor en de comic look houden..

Laatst bewerkt: 16 dec 2002

Deel Deze Pagina