met uitspelen bedoel je neem ik aan alle challenges en arcade leagues een platinum award heb?
de story mode valt tegen, maar de multiplayer mode is tig keer beter dan die van halo en de funfactor ligt ook veel hoger..
het enige wat ik van halo gezien heb is de multiplayer en die valt echt zwaar in het niet bij die van timesplitters.. koop deze game als je een verslavende multiplayer shoot 'm up wil (waarvan de multiplayer ook perfect in je eentje te spelen valt) die ook nog eens erg grappig is en veel uitdaging bied, koop dan timesplitters.. ben je meer een unreal fan, koop dan unreal.. ik zie niet echt in waarom je dat zou doen aangezien unreal championship toch maar weer een aftreksel is van unreal tournament 2003 voor zover ik het heb gezien die gewoon voor de pc te verkrijgen is..
hier ben ik het ook mee eens.. alleen de techniek erachter is weer wat verouderd en loopt niet meer zo heel soepel.. maar het is nog steeds een oerstrakke game met een goed plot, grote verscheidenheid aan levels.. heel veel wapens en ook eens wegspattend bloed.. meng dit met realistische graphics met realtime belichting, hoofden die je achteruit kan knallen tijdens het sterven van je tegenstander en de prachtige wapenmagazijn verander animaties.. ook de nodige arcade feeling zit er in.. kortom: de standaard waar alle shooters aan dienen afgemeten te worden..
is TS2 zo goed als PD? om eerlijk te zijn.. nee.. het is zeker zo goed als Goldeneye en een erg LEUKE shooter vooral.. er is niet gekeken naar realisme maar de nadruk is puur gelegd op arcade..
persoonlijk vind ik dit 1 van de beste shooters op het moment, maar je moet van de bizarre humor en de comic look houden..
Laatst bewerkt: 16 dec 2002