1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Unreal Tournament 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 9 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Las net het volgende op ownage.nl:

    Epic heeft in een interview nog eens nadrukkelijk naar boven gebracht dat er Unreal Tournament 2007 niet naar de Xbox 360 zal komen! Tenminste, het staat vooralsnog niet in de planning.

    Epic deed deze ontkennende uitspraken naar aanleiding van een fout van Microsoft. Op Xbox.com verscheen de titel Unreal Tournament 2007 namelijk in een lijst vol met games die voor de Xbox 360 zouden verschijnen. Niet heel lang later werd de titel alweer verwijderd, maar er ontstonden wel geruchten van een release voor de console van Bill. Dit blijkt nu dus niet het geval te zijn.


    Jammer dus, maar wie weet komt hij als nog naar de 360.
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Nope MArk rein heeft bekend gemaakt dat z eniet bezig zijn met een xbox 360 versie, ik denk dat ze gewoon met een Champiosnhip bezig zijn alleen dat houden ze nog even geheim.
     
  3. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    iS DE ouwe unreal Championship ook op de 360 te spelen?
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2006
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee! (als je Championship bedoelt)

    Volgens mij zijn daar nog niet de updates voor, net als andere toppers wat ik behoorlijk lomp vind eigelijk.
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het, want GEEN Unreal op de 360 zou voor mij een grote teleurstelling zijn. Vond Unreal Championship 2 echt meesterlijk, dus ik hoop dan dat ze daar mee bezig zijn. Met een Unreal 2007 versie NA de Ps3 versie ben ik ook heel blij, maar daar heb ik een hard hoofd in :'-(
     
  6. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt het nou wel of niet op de 360?
     
  7. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het wel officieel. Ik kan me wel herinneren dat er een nieuwbericht over stond op de frontpage...
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Nope komt niet voorlopig.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Niet officieel ... Teamxbox.com zeg echter een bron te hebben dat deze gewoon met de launch aanwezig is. Ik verwacht deze persoonlijk ook op dag 1

    Waarom?

    rede 1:
    De versprekingen van zowel Microsoft als Epic. CEO van Epic/Midway heeft in een ander interview gezegd dat deze game op de PC, Xbox 360 en de PS3 uitkomt

    rede 2:
    E3 2005 persbericht Midway aankondiging dat deze game uit komt voor de PC en de Xbox 360 ... een paar uur later werd dit officiel persbericht door EPIC ingetrokken en aangepast naar alleen PC en Next-Gen Console (Foutje van midway)

    rede 3:
    Op de Officiele perssite van MS stond heel even +/- 1 dag plaatjes van UT2007 (toevallig ook de eerste plaatjes die voor de pc zijn getoond) .. dit werd snel terug getrokken

    rede 4:
    Midway/Epic gebruiken een platform onafhankelijke ontwikkel systeem. (XNA). Met XNA hoeft de ontwikkelaar niet meer speciaal voor de Xbox 360 te ontwikkelen als men een PC game maakt. Met XNA is automatisch Live Anywhere ingebakken (Vista vs Xbox 360).

    rede 5:
    Er is geen officiele launch datum voor UT2007 aangekondig. Midway/Epic liet al doorschemeren dat het mogelijk 2007 wordt. Waarom? Men wacht op Vista

    rede 6:
    Unreal Championship was de eerste FPS voor de Xbox welke gebruik maakte van Xbox Live. UT2007 word de eerste game die gebruik gaat maken van Live Anywhere

    rede 7:
    Op de vraag "Komt UT2007 uit op de Xbox 360" antwoord Epic/Midway standaard: Hij word alleen ontwikkelt voor de PC en de PS3. Deze opmerking is cruciaal. Men geeft geen "Nee" antwoord maar een antwoord alá voor deze platformen. Vroeger kon je dan concluderen dat er geen xbox 360 versie komt, maar met XNA hoef je dus niet te ontwikkelen voor de Xbox 360 ;)

    dit zijn mijn gedachtes :D
     
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm goede redens ja:D Ik denk ook dat hij gewoon gelijk ook op de xbox 360 te spelen is. Maar mag ik vragen wat Vista precies inhoud?O-)
     
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de nieuwe Windows, die dan weer wat nieuwe mogelijkheiden heeft.
     
  12. bubu

    bubu Guest

    lol :\ ik hoop btw wel egt dat deze titel naar de xbox 360 komt er komt ook zoon hover skateboardje in die je altijd kan gebruiken om sneller door de maps heen te gaan om de actie en de gevechten spannend en nja.. u know what i mean :p iig ik hoop egt dat hij naar de 360 komt!
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik weet bijna wel zeker dat hij komt, ik vind het eigelijk zelfs meer zelfvansprekend dat hij op de X360 komt dan op de Ps3. Aangezien Xboxlive nu ook de mogelijkheid krijgt als crossplatform (Windows Vista vs X360), en de Ps3 dus niet want denk maar niet dat een pc (windows) een crossplatform naar de Ps3 zal maken, dat zal M$ niet toelaten.
     
  14. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil niet eens dat deze game Crossplatform komt, want PC gamers zijn niet bij te houden met dit soort spellen ! het gaat gewoon veel te snel !
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Een uitdaging is ook wel leuk toch? En verwacht maar dat M$ heel wat games van deze functie gebruik gaat laten maken. Alleen al als promotie voor de X360. :)
     
  16. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dan toch kunt kiezen of je alleen tegen xbox 360 gamers wilt spelen of ook tegen pc gamers. Bij shooters zoals UT hebben de pc gamers toch inderdaad wel een voordeel.
     
  17. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    idd... zou niet leuk zijn lijkt me
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat is dan heel spijtig voor de mensen die het niet leuk vinden, maar crossplatform word toch een groot onderdeel van de nieuwe Xboxlive. Neem een spel als ShadowRun (klik) dit spel verschilt niet veel met Unreal Tournament en word als het goed is de eerste game voor de X360 die gebruik gaat maken van het crossplatform. Ik denk dat het best gaat werken, maargoed laten we eerst maar afwachten tot daar meer duidelijk over word, en of uberhaut UT2007 wel uitkomt voor de X360. :)
     
  19. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh nee krijgen we dadelijk die discussie weer :9.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat hele cross platform gedoe interesseert me niks.
    Vind het belangrijker dat het spel naar de 360 komt.
    Een release na de PS3 versie zou ik ook niet erg vinden.
    Ben niet van plan om veel geld aan een PS3 uit te geven, dus een 360 versie zou welkom zijn
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina