ook een heel simpele missie als je weet hoe , ga naar de lift(de linkse als je er recht voor staat), klim in de liftschagt en wacht totdat de eerste gozer er in komt fiber wire hem, klim dan in de rechtste lift wacht dan ook, en fiber wire de 2de..., pak de kleren van de professor dacht ik (mannetje zonder koffer) en loop naar de kamer op de 7de verdieping, daar staat een koffer met dna gedoe(zover ik me nog kan herinneren), stop daar een bom in, en verberg alle wapens die je hebt (je komt niet voorbij de mannetjes in de lounge bij de 3de slachtoffer met wapens) pak het koffertje met de bom, (met de kleren aan van de professor) en loop naar de lounge room, waar dan de 3de slachtoffer zit, zet de koffer dicht bij hem (als je uit het gebied loopt als je die koffer heb gegeven schieten ze je neer) neem zo veel mogelijk afstand in dat kleine gebied en laat de bom ontploffen (je zal zelf ook een beetje gewond raken), loop terug naar de liftschagt, pak het zwarte koffertje en kleed je eigen weer om, en loop rustig weg... Als je op de video op bent genomen is het slim om even de video band te jatten, nadat je de bom hebt ontploft, zal er ook geen bewaker zijn in de kamertje waar de video band zit
succes!
/edit niet gezien dat Brandts, de level ook al heeft uitgelegd, zo kan het inderdaad ook
Laatst bewerkt: 30 mei 2006