moet eerlijk zijn vind toch wel zielig dat iedereen zo hopeloos aan het wachten is op een update...gaat ook elke keer zo met die demi's van shit hij staat er nog niet zal die er dan over 5min zijn...dat loopt echt niet weg hoor... GET A LIFE!!!!
Zal vanacht toch nog wel wat DVDs gaan kijken Misschien krijg ik hem nog wel binnen ;0 Ben benieuwd =P
Het kan me echt niet schelen hoe laat ie komt als ie vanavond komt. Sterker nog, als ik nog een week moet wachten, maakt het me niks uit. Ik speel gewoon spellen op mijn 360, en het dashboard is een leuke bijkomstigheid. Ik zie het wel als die update er is, en tuurlijk dan ben ik blij, maar ik zit niet af te tellen totdat ie komt.
Ja, of er nog nieuwe demo's waren De update moet je waarschijnlijk VERPLICHT downloaden. Dus dan komt er automatiche een schermpje.
Soms staan daar downloads al iets eerder ofzo. Beetje vaag nog, maar dat is voor mij het enigste wat ik over dat Featured Downloads weet. Maar dat klopt dus wel, bij het opstarten van de Xbox word je meteen gevraagt of je de update wilt downen.
Ja dat klopt. Want er is nog niks aan de hand Je krijgt het zelfde schermpje als je je guide button ingedrukt houd en vraagt of je de Xbox 360 uit wil zetten