[Halo 2] The Live! Experience [Deel 9]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Inf1nity, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crackhoer

crackhoer ik ben zo blij

Leuk Bevonden:
    0
    mensen ik speel dit spel weer na een half yaar en ya hoor 3 dagen achter elkaar gecheat in team slayer omfg ik wordt ik gek van 8) 8) ,wat heb je er nou aan.

crack:b:

2. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm wat is je Gamertag ^^ en jahhh in Matchmaking wordt volgens mij alleen nog maar gecheat, ik snap niet dat mensjes het nog leuk vinden om Halo 2 te spelen voor hun level 8) (He Nemo? :p :b: :9 )

//EDIT:psychokid heb jij HaX in je account ofzo je posts verdwijnen telkens haha :b:

Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had al zoiets gehoord ja. Ideaal, na het laatste examen gelijk op het vliegtuig naar Portugal en ff chillen:b: .

Ik heb 1 mbit up, 5mbit down. Maar ja volgens mij ligt het er ook aan hoeveel verbindingen erop aangesloten zijn. En misschien krijgt de verbinding van jou xbox voorrang boven die van je broertje. En daarom is ie misschien sneller.

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij ruimen de mods de heletijd deze draad op, want mijn posts worden soms ook verwijdert :confused:

En MM, moet je gwoon niet serieus spelen, gaat nergens over xD, en is crackhoer ook echt je tag :+??

5. Champion

Champion Guest

post gewoon niet ice! \o/

6. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    @admin (orcrist): Niet van kwaliteit is jou mening die je aan de hand van mijn post geeft. Echter kan dit voor andere wel van waarde zijn en kwaliteit hebben. Daarnaast heb je het over een ''post'' in normaal Nederlands plaatsen? De vraag is: wat is normaal? en waar trek je de grens? Wat voor de één normaal is hoeft daar in tegen voor de ander niet normaal te zijn.

IcE2k6

7. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb laatst ook weer even Halo 2 gedaan.. Beetje Matchmaking, maar de lol is er gewoon af of je speelt tegen ongelovelijke noobs(niet dat ik zelf heel goed ben ofzo) of je wordt gewoon hard gecheat!

8. Symbiotics

Symbiotics Symbiotics

Leuk Bevonden:
    0
    @Ice: Sinds wanneer kan jij ABN :eek: :+ :+

@Papoose: Jah man alle Matchmaking potjes die je speelt wordt je gecheat :D .. Volgens mij heb ik in alle tijd dat ik Halo 2 speelde meer in de lobby of blauw scherm gehad dan dat ik ook echt gespeeld heb en volgens mij zijn er meer mensen hier die dat hebben of niet Masterspy? :p 4 uur wachten voor een potje skirmish :+

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    ach ja zolang ik op msn kon zitten vond ik dat wachten niet zo erg hoor.. of tv kijken
    vervelende was soms alleen dat iedereen dan tv zat te kijken en opeens was die game al begonnen8)

10. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    kwaliteit? echter?mening?nederlands?
    praat is ff normaal ice, want hier begrijp ik echt niks van:confused: :x

11. Inf1nity

Inf1nity Guest

Stuur mij clan invite :D :p

12. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, voor de patch en reset waren blackdragon,jensss, bullittime en ik level 24/25 met skirmish en moest je 'minimaal' 4uur wachten en als je pech hebt vond je die avond helemaal geen game en had je alleen maar in de lobby gezeten. Wachtend voor een game

Mah jah dat waren de goede oude tijden he of niet reign :p

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vragen over ons beleid graag via een privé bericht afhandelen aub.

14. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar dat noem ik oude tijden en geen goede oude tijden. Wie is er nu zo gek om 4 uur op een game te wachten|:- .

15. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem kan berijken via pm. (Wow nerd :lol: Kidding :p) Zal ik weer halo 2 gaan spelen?

16. Champion

Champion Guest

doe geen moeite _0/

17. Zuiver

Zuiver Guest

1000 games Team Skirmish maal 4 uur wachten + een kwatier spelen. Dat betekend ongeveer zo'n 29500 uur halo 2. No life,
    zuiver

18. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    lol.. alsof je voor elke game 4 uur zat te wachten|:- 8)

trouwens waarom is dat 29500 uur halo2? je speelt maar een kwartiertje.. en andere tijd zit je gewoon op msn of tv te kijken.. (dat deed ik tenminste)

Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  19. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    nog erger dan ik:9
    maestro ? sick savage? kan je meteen merken , met die stomme woordjes"zuiver":thumbs:

20. Champion

Champion Guest

ziek:b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina