Gebant why?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door bubu, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubu

bubu Guest

Omfg ik ben gebant waar slaat dit op er is vanaf zondag al niks meer op de site geplaatst komt er eindelijk iets (woensdag iets over zoon rpg spel ofso)
    zeg ik heej xboxw. wordt eindelijk weer is geupdate is dit spel het. omfg wat is dat nou voor domme reden om mij te banne! nouja..,! jezus.,! hebbe zeker niks te doen ofso :confused: :mad: :|

2. SupahMaster

SupahMaster Guest

Als je gebant bent ben je alleen op het forum gebant en kan je dus niet posten.
    Ga nou niet gelijk uit flippen zeg, er is gewoon weinig nieuws.

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    *geeft plastic zakje

Zo, nu hier even in blazen en rustig ademen.

Nou, wat is er aan de hand?
    Ik, en ik denk een hoop anderen hebben geen enkel idee, waar de neuk jij het over hebt.

4. bubu

bubu Guest

ik ben niet geband op het forum hoe post ik anders dit topic?
    ik ben gebant om te reageren op de frontpage bij het nieuws :confused: slaat nergens op maja :\

5. SupahMaster

SupahMaster Guest

Dat heb je niet in je begint post gezet. Zet het even wat duidelijker neer aub. Maar volgensmij kan je niet reageren omdat je niet bent ingelogd op de frontpage. Toevallig cookies verwijderd?

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag wel dat zijn reply in de Kingdom Under Fire news post was weggehaald.
    Die post was kennelijk reden voor een mod om hem te bannen.

7. bubu

bubu Guest

nee dat is het niet want ik whouw reageren op het artikel van de update en die camera en daar staat ,, ff checke momento :p

Je bent geband van het reactiesysteem

omfg?

8. bubu

bubu Guest

ja en wat voor reden?
    kunne ze niet tegen een beetje kritiek
    owh ik zal maar niet teveel zeggen voordat ik dalijk ook nog op het forum wordt gebant

9. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind je handtekening ook wel een beetje lang eigenlijk:x Straks wordt je hier ook nog gebanned}:] :+

10. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Stuur een mail dan?

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt een reactieban op de mainpage omdat ik je al veelvuldig gevraagd hebt om gewoon normaal te reageren. Helaas blijft je berichtjes plaatsen die niets van doen hebben met het artikel of die totaal geen inhoud hebben.

Dat is gewoon zonde en daardoor denken dat andere mensen dat dat zo maar 'kan' en krijg je op den duur alleen maar van die nutteloze berichten. Je moet iets slimmer zijn als je ergens rechten hebt en met respect omgaan met die rechten, ze niet gaan lopen misbruiken.

Op den duur zal ik je reactieban opheffen en dan hoop ik dat je net als anderen gewoon normaal kan reageren zonder de wijsneus uit te hangen of te willen provoceren. :)

Laatst bewerkt: 31 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina