Achievements ??

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Sulletje, 31 mei 2006.

1. Sulletje

Sulletje 370 PK Nekslag!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik vroeg me af of deze site niet een stuk uitgebreider zou kunnen zijn door het opnemen van de te behalen achievements per game?
    Ik surf momenteel nog altijd naar de site www.xbox360achievements.org , maar deze site is engels en dat levert voor mij en waarschijnlijk vele anderen nogal eens problemen op.

2. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste forumgangers hier kunnen/horen wel een beetje engels te kunnen, vind ik. Ik zie het echte nut er niet van in. Show je achievements..Hier is het draadje voor je achievements te showen, misschien dat je daar wat verder kan..

Laatst bewerkt: 31 mei 2006
  3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar niet alle, en ik zou het ook een leuke toevoeging vinden (hoef je niet elke keer naar een andere site)

4. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zou inderdaad een leuke toevoeging zijn.. maar daar blijft het ook bij,, want wat heb je eraan? wil je niet liefer zelf er8er komen wanneer je wat voor zooi je krijgt als je een bepaalde map uitspeelt?

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee.. daarom surf ik nu ook naar andere sites :)

6. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik maak zelf veel gebruik van die site, en ben er ook een Contributor. (Ik zorg regelmatig voor Walkthroughs en Achievements Guides).

Maar wat ik me dan toch afvraag....

Waarom hier op XBW, als het daar al is?
    -Achievements en Omschrijving blijven Engels.

7. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Leer engels \o/

8. Sulletje

Sulletje 370 PK Nekslag!

Leuk Bevonden:
    0
    heel simpel waarom ik dit graag in het nederlands zou willen zien, klein voorbeeldje:

kheb me mottig gezocht naar de achievement "triple-double" in NBA 2k6, tot ik erachter kwam dat dit geen move is maar een combinatie van 3 verschillende moves...Vaak loop ik tegen engelse termen aan die ik niet direct begrijp. Ook sporttermen in Madden NFL zijn vaak onbegrijpelijk voor sommigen. Bij Condemned had ik problemen bij de "melee-attack" eenvoudigweg omdat ik niet begreep wat "melee" betekende...Daarom dacht ik dat een nederlandse uitleg op prijs gesteld kan worden. Blijkbaar niet ..

Maar goed , zelfs ik weet na 3 jaar Australie niet elk woordje in het engels, vandaar dat wij (DLA dutch live alliance) besloten hebben om zelf een nederlandse achievement-site te gaan oprichten.

Slotje

9. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Voor dat soort woorden pak je toch effe het woorden boek, de volgende keer weet je het wel. Leer je dus ook nog engels van.

Zo heb ik al zat engelse spelletjes gespeelt toen ik nog een jaar of 10 was.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar het is toch veel relaxeter als het op een site staat :eek:

zoals Shutout your opponent bij Table tennis, nou had ik goed gegokt wat het was, maar het is na mij nog een keer in het topic gevraagd wat het betekent, en ik durf te wedden voor mij ook

11. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb er tot op heden nog geen moeite mee gehad. Anders moet je een Achievement Guide doorlezen dan begrijp je wel wat de bedoeling is. Ook als deze Engels is.

EDIT:
    En als je hulp nodig hebt bij het maken van die site, wil ik uiteraard wel helpen. Ik weet van de meeste spellen de bijbehorende Achievements en hoe deze (makkelijk) te halen zijn.

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook pas 1 keer, maar toch het gaat om het idee. En xbw is de grootste xbox en xbox 360 site van de benelux, dus waarom niet een achievements lijst?

@Sulletje: Als die site af is geef je wel een link natuurlijk he? :)

13. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben bang dat de redactie van Xbw het te druk heeft met andere dingen. Er gaat redelijk veel tijd zitten in het bijhouden van Achievements.

14. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich maakt het XBoxworld wel completer.

Laat ik het zo stellen: Slechter wordt het er zeker niet van.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, wordt misschien wel completer, maar onderhoud, nieuws, etc etc etc, gaat veel tijd in zitten, en is veel belangrijker dan een lijst die elders op het internet al te vinden is. Daarnaast, het is veel tijd, en er is geen voordeel uit te halen voor Xbw zelf (lees: winst)

16. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou best leuk zijn om hier te kunnen zien...

maar het is gewoon veel teveel werk voor de mods hier... met zoveel X360 gamers komen ze dan helemaal nergens anders meer aan toe volgens mij..

17. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze een nieuwe forum openen "Achievement Guides"
    In dat forum is alles gesloten om te posten alleen de mods kunnen daar posten, en dat daar de achievements guides worden gepost door de mods.

Ikzelf zou dat wel willen doen (A):p

( Ik heb zelf ook een forum met deze functie (Midhouse W.E. Forum) maar die werkt nog niet echt goed sinds midhouse nog niet rechtop staat)

PS ; Nukeshell, briljante guide van PDZ :d:)

Deel Deze Pagina