Ik zie net bij Majornelson.com dat die camera niet op 19 sept. komt in Europa! Maar 2 october in Europa
Het wordt automatisch gedaan. Maar het is niet noodzakelijk natuurlijk. Maar je kunt dan niet op live/dashboard misschien? Je zult alleen met die updates natuurlijk veel meer plezier hebben met je x-doosje.
het is noodzakelijk .. je kan deze update niet terugdraaien ... als er een nieuwe game uitkomt dan wordt deze update uitgevoerd
Niet dat het me heel veel uitmaakt als het nog een week duurt (ik kan deze week toch niet veel achter de 360), maar waarom maakt microsoft er zo'n geheim van ? Weten ze het misschien zelf nog niet helemaal ? zou zomaar kunnen...
Ze maken er geen geheim van, maar ze zijn nog druk aan het testen ... als het produkt goed is (gegarendeerd deze week) ... dan wordt er een go gegeven om deze te lanceren een aantal beta testers hebben deze update al
Ik heb even te ver doorgedacht, maar de uitkomst was het volgende Microsoft noemt de update "Spring Update" Vandaag eindigt de meteorologische lente, aangezien op 1 juni de meteorologische zomer begint. Als Microsoft inderdaad een update in de lente wil uitgeven dan hebben ze dus nog maar 10,5 uur omdat te doen. Maar denk niet dat Microsoft zich daar iets van aantrekt, het gaat ze alleen om de kwaliteit van het product natuurlijk.
Van mij mogen ze de update alleen vrijgeven, als het resultaat goed is en voltooid is. als ik daar nog een paar dagen op moet wachten, zal dat het vast waard zijn. lekker boeiend of hij nu of over 3 dagen komt, hij komt! je gaat er niet dood van dat hij er nu nog niet is, dus lekker boeie. btrz massols
nu maar hopen dat er niks mis is met deze update dalijk doen ze het uistellen tot de Herfst dan zullen er een hoop balen Microsoft zij dat ze 2 grote update's per jaar doen voor de 360 dus er moet er nog een in de herfst of winter komen wat zullen ze daar aan toevoegen ?? dus mensen als je iets niet prettig vind op de xbox360 Dashboard bij microsoft gaan klagen of zeuren of jou idee vertellen zo dat ze het voor xbox360 gebruikers makkelijk kunnen maken ( ik snap niet waarom ze niet eens de oude xbox een nieuwe menu update voor maken )
Ook in Amerika en de rest van de wereld ... maar zoals ik al eerder zei de Update komt deze week en waarschijnlijk vanavond/'s nachts Ze updaten de oude xbox niet meer, omdat deze niet meer te updaten valt en het niet rendabel is om voor xbox 1 door te ontwikkelen ... ze hebben dus een kosten/baten plaatje gemaakt
Dat is niet geheel correct. Ik heb gisteren nog eens de demonstratie video gekeken van Gamespot en daarin wordt kort gezegd, valt bijna niet op, dat ze hem ook volgende week pas kunnen uitbrengen. Dus mochten ze nog op een probleem gestuit zijn, dan kan het best nog wel eens zijn dat hij pas volgende week komt. Ik zelf acht de kans het grootst, net als jij, dat hij vanavond/vannacht Nederlandse tijd zal worden uitgebracht.
ach...het is een geinige update, maar ik lig er echt niet wakker van als ie vandaag of zelfs de volgende week nog niet komt. is er trouwens nog steeds geen lijst te vinden met ALLE dingen waar deze update iets aan doet? schijnt 2 A4-tjes te zijn, dus ik ben best benieuwd wat ze nog meer hebben gedaan