die Reactie hoor ik vaak wat moet je er met zo veel
Ik vind systeem link leuk omdat het gezelliger is om samen te zijn dan met mensen op een afstand gamen
ik heb zelf geen vrienden van mijn eigen leeftijd dus nodig ik kinderen uit denk rond de 8 en 15 jaar ze moeten het eerst van hun ouders mogen en zeggen waar ze zijn want ik wil geen moeilijkheden van ouders hebben die mijn verkeert begrijpen
( ik ben zelf 23 jaar maar mijn verstand zit denk ik op 12 jaar )
ik ben ook geen slecht voorbeeld ik rook niet drink niet gebruik geen drugs ik ben niet gewelddadig ( ik durf niemand wat aan te doen ) het enigste wat ik niet kan is volhouden om te werken
ik vind sommigen pubers en volwassenen lastig ze houden me voor de gek en begrijpen me niet en kinderen zijn de enigste mensen die mij zo nemen zo als ik ben
ik woon nog bij mijn ouders en ik gebruik mijn uitkering voor mijn hobby dus kinderen bezig houden daar ben ik goed in sommigen balen zelfs als ze naar huis moeten
Denk dat hij in een soort gameshop werkt ofzo, waar je ook kunt gamen voor een kleine bijdrage
en ( Opgeduveld ) ik heb nog nooit gewerkt omdat ik PDD-NOS heb
ik koop mijn games hier www.gcshop.nl kun je echt veel besparen als je veel games koopt
Laatst bewerkt: 2 jun 2006