Rockstar Games Presents Table Tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 7 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kakashi

Kakashi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jasper kun je pakken als je met spins speelt. Althans dit ondervind ik dan. anyway degene die ik moeilijk vind is carmen. Bij haar kan ik gewoon niet winnen. Sta nu in de finale van de silver cup maar ongelooflijk...wat een @$#wijf

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    krijgen we hier soort Dead or Alive Xtreme Beach Voleyball taferelen :+

3. puc

puc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, nee maar als je dan eerst zo´n Casedy (dat Ierse vrouwtje) te zien krijgt denk je van 'Damn, kom op het is een spel je kan toch wel wat beters maken all dit' Want die is echt niet om aan te zien :+ Dan is Carmen wel weer een verademing :)

Verder over dat Jesper gedoe, tuurlijk is hij te verslaan maar ik snap gewoon niet waarom ze er zo'n pop tussen zetten. Is, vind ik, jammer van het spelletje. Dit spel is juist zo tof door de lange rally s en mooie saves en met zo'n Jesper heb je maar erg weinig rallys. Maar goed er zullen wel spelers zijn die dit een toffe pop vinden want de meeste op xboxlive spelen met hem |:- (en dat is jammer aangezien die hem alleen nemen omdat met hem het makkelijkst te winnen is, hoewel ik het dus toffer vind als het spannend is en al verlies ik dan heb ik het toch naar mijn zin)

Laatst bewerkt: 2 jun 2006
  4. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die cassidey is inderdaad lelijk ja ik dacht eerst dat het een man was , maja die speelt ook irritant netzoals jesper met ze harde slagen , het enige waar je jesper op kan pakken is heel snel links en rechts en weer links slaan want hij beweegt heel traag van links naar rechts.

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    LoL, ik heb vanmiddag Jesper verslagen.

Eerste potje: 11-02
    Tweede poje: 11-01

:+

6. mars15

mars15 Guest

dit weekend nog ff wat archiefments halen :)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ik denk dat ik heel slecht ben: in het allereerste toernooi kan ik in de finale maar niet winnen van Carmen :eek:

heerlijk vind ik dat :) betekend dus dat het nog heel lang zal duren voor ik het heb uitgespeeld :D

heb ik trouwens nog nooit meegemaakt dat ik zo erg slecht in een spel ben, zelfs mijn moeder had van me gewonnen :lol: (ze was de enige in de buurt, en ik wilde ff de MP testen ;))

maar ja, zoals ik al zei: dit is alleen maar bevorderlijk voor de levensduur van het spel, aleen wel jammer dat nu bij mijn stats komt te staan dat ik zo vaak heb verloren 8)

//edit: is dat trouwens bij ieder spel, dat als je op de Guide button drukt het logo van de game die je op dat moment speelt helemaal onder in beeld komt te staan?

is me iig nog nooit eerder opgevallen..

Laatst bewerkt: 3 jun 2006
  8. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Moet er ook is werk van maken om outfits en maps te unlocken.
    Voor die outfits is het geen probleem maar voor de maps is het iets anders.
    Wat is de beste manier voor maps te unlocken?

Ik speel het heel graag online dus de single player zal alleen nog voor die achievements zijn.

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Cole : Maps unlocken is vrij simpel. Bij spelers waarbij je 2 tafels moet unlocken, moet je 1 potje winnen met een focus slag ( RB inhouden bij volle focus meter ) en 1 potje met een soft slag ( LB inhouden ). Bij spelers met 1 tafel om te unlocken volstaat meestal een soft slag. Makkelijkste is om exhibition te spelen op easy en dan instellen op 1 set en 7 punten.

Je kan trouwens shirts en maps op verschillende manieren unlocken. Als je bij extras kijkt en dan naar unlocked items gaat, dan kun je per character zien wat je nog moet halen en hoe. Als je nu bijvoorbeeld op een shirt gaat staan wat je nog moet unlocken, dan staat er aangegeven wat je moet doen. Ga je nu 1 plaats naar rechts of links en dan weer terug op het te unlocken shirt, dan staat er een andere omschrijving van wat je moet doen. Elk item is op meerdere manieren te unlocken, shirts soms wel op een manier of 5.

Laatst bewerkt: 3 jun 2006
  10. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de outfits veel moeilijker te behalen dan de maps hoor. Maps heb ik allemaal, maar die outfits willen maar niet lukken...

11. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    totdat je nog maar 4 shirts moet... Dan krijg je nog maar 3 mogelijkheden, die echt verschrikkelijk zijn :'-(

12. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het niet lukt om de laatste shirtjes te halen met de beschrijving die er staat, kan je ook met de speler waarmee je de 3 of 2 shirts nog moet 22 keer winnen op de 22ste win krijg je 1 shirt, op de 23ste win krijg je 1 shirt en op de 24ste win krijg je je laatste shirt..

Gister trouwens veel potjes online gespeeld, ksta nu 1500ste in de rank list :p kheb 13 potjes gewonne en 4 verloren,

En kmoet nou nog 7 achievements dan heb ik ze allemaal (22/29 - 550G)

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    even tussendoor...

14. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    triggers gebruik je niet

RB en LB zijn voor focus shots en soft shots

ja je kan verschillende knoppen configs kiezen

15. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Thx :thumbs:
    Zal dit deze middag is checken en werk van maken.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    voor de mensen die em nog niet hebben :)

zijn deze achievements trouwens ook offline te halen? (er staat nl. niet online bij)

3 Match Winning Streak
    Win 3 Ranked Exhibition Matches in a row.

4 Match Winning Streak
    Win 4 Ranked Exhibition Matches in a row.

5 Match Winning Streak
    Win 4 Ranked Exhibition Matches in a row.

17. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ah nee, er staat duidelijk bij 'Ranked exhibition'. Dit is alleen online mogelijk via ranked matches.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    hmm..op zich wel logsch natuurlijk, maar bij andere achievements staat 'online' er wel duidelijk bij vermeld:

The Widowmaker
    Shutout opponents in 5+ non-consecutive games (any settings) in Ranked online play.

aangezien het er hier wel bij staat, en bij die andere niet dacht ik dat het best zou kunnen dat die achievements ook offline zijn te halen :)

19. basovich

basovich Guest

kga vanmiddag het spel halen..waardebonnetje erbij en hij kost maar 30 euro :)..

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Wel vet dat alle spelers echt verschillend zijn, je hebt bij elke speler een andere tactiek nodig. Vooral bij die klote Jesper, moet je gewoon veel kort slaan en backshots (Y) geven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina