Yo, ik ben van plan vandaag een xbox 360 core system te kopen met daarbij Oblivion. Nu is mijn vraag: moet ik er perse een harde schijf bij kopen? Of kan ik oblivion nog genoeg spelen zonder dat de schijf gauw vol zit?
je hebt absoluut geen HD nodig, ik heb Oblivion ook altijd met een Memory Unit gespeeld (die je dus WEL nodig hebt )
dan heb je wel een lagere fps ik raad je aan om nog ff door te sparen anders krijg je er spijt van net als ik ondertusse heb ik wel een hd enz. ook een draadloze controller wat overigens veel chiller is mjaa de keus laat ik aan jou over
lagere fps? (framerate denk ik dat je bedoelt ) Nooit last van gehad, en ik heb toch behoorlijk lang met een MU gespeeld, ik heb er dus absoluut geen spijt van (had je de 360 wel op 60Hz ingesteld?)
euuh, Mis ik iets? Want op het hoesje staat toch zeker: '60 Hz only' Kan je hem dus wel op 50hz spelen?
het kan volgens mij wel, alleen krijg je dan last van framedrops k dacht aan First Person Shooter die fout is gemakkelijk te maken....toch?
valt best mee hoor kijk maar eens naar de games die ik bezit dan klopt je sig trouwens ook niet he in je sig staat namelijk iets als "Owns a Xbox 360 Premium", maar eigenlijk is het dus een 'uitgebouwde Core
Het beste is voor de premium versie te gaan. Bij de premium heb je een wireless controller, HDD, headset en XBOX LIVE voor maar 100 Euro meer. Je MOET bij de CORE zoiezo een memmory card kopen en dan heb je niet eens alle voordelen van XBOX LIVE dus eigenlijk is de extra investering maar 65 EXTRA. PLUS!!! Bij een HDD zijn de laadtijden sneller. Dus echt het is gewoon beter om de premium versie te nemen vooral omdat er ook nog extra content komt voor veel spellen zoals oblivion om te downloaden.
nee Dulle, jij gaat hier niet meer op reageren anders krijgen we weer een discussie van 10 pagina's wat beter is
neej maja ik heb ook al een headset dus ik heb alles wat een premium ook heeft oftewel eigelijk een gwoon een premium alleen geen zilvere dvd speler en hd maja das niet zo erg en idd met fps bedoelde ik frames per seconde maja idd iedreen kan foutjes maken als dit xD
je kan dus zonder harde schijf en al die uitbreidingen, maar later blijkt het dus altijd handig te zijn en tja, je bent nu eenmaal een fan van Xbox of niet.
NEE! Kijk snel op de site van wehkamp, alle elektronika met 10% korting dus een 360 premium voor 359.99. Die xtra zes tientjes moet toch wel lukken, een MU kost al 33 euro.
Ja, inderdaad; dit is nieuws voor mij. Dat er een HDDVD aan zit te komen, wisten we al maar een grotere HDD?