Worden we genaaid met Splinter Cell ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Netrab, 2 dec 2002.

1. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aldus dit topic waarin iemand kort samengevat zich afvraagt waarom SC 9 levels heeft terwijl er orgineel 14 in zouden zitten.

De over gebleven 5 zou je dan kunnen downloaden met XBL. Zou het echt zo zijn dat er dus 5 levels opzettelijk uit zijn gehaald om er geld aan te verdienen met XBL? En hoe zit het dan met de PC, PS2 en GC versies. Zijn die dan wel compleet?

Zou in principe wel een grote naaistreek zijn.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee het spel had anders niet op tijd afgeweest en dan had jij dus een topic geplaatst met als titel "Waarom worden releasealtijd verschoven grmbl?!"

:cool:

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Nee, ik ben blij dat er extra levels komen.

4. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wacht ik nog liever totdat ik een compleet spel heb, als dat ik later nog de rest van levels moet "bijkopen" terwijl andere consoles en de pc de levels er al bij krijgen. Verder maak ik me niet zo druk om release dates. ;)

5. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook zeker geen probleem met extra levels, maar wel met het weg laten van gamecontent om zo meer geld te kunnen maken.

6. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ze laten niks weg, ze gaan verder met het spel en verwachten er iets voor terug.

7. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze vertellen dat er 14 inkomen en er zitten er dan 9 in dan laten ze volgens jou niks weg? En stel nou dat de PS2 versie wel 14 levels heeft, laten ze dan nog steeds niks weg bij de Xbox?

Dit is dus allemaal hypotetisch, het kan zijn dat er bij PS2 en pc versie ook 9 levels in zullen zitten. Ik vraag me gewoon af of dat het daadwerkelijk zo is dat ze opzettelijk zoiets weglaten. Is namelijk wel een goede marketing truc.

Laatst bewerkt: 2 dec 2002
  8. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Wie zegt dat er 14 levels komen in een PS2 versie? Wie zegt dat er een PS2 versie komt?
    Op de doos staat 9 levels, als er 14 levels stond dan pas word je genaaid.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sowieso worden bij veel games veel dingen geschrapt, omdat ze uiteindelijk niet passen in het spel/verhaallijn of omdat ze niet op tijd af te krijgen zijn.

10. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry maar volgens de persberichten van UBI is de PS2 versie allang gecanceled.
    GC is verder nog niks over bekend.

11. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt waar ik heen wil met mijn topic. Ik vraag me gewoon af of dat het zou zou kunnen zijn dat ze dit hebben weggelaten om meer geld te vangen. Volgens mij heb je zelfs dat andere topic nog niet eens gelezen.

En natuurlijk staat er "9 levels" op de doos, anders zijn ze niet legaal bezig.

12. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, daarom zeg ik het. :+

Alles wat word weg gelaten hoort niet bij de game. Ook al stond dat geplanned. Alles wat erbij komt is extra content.

EDIT/ Ze hebben niks weg gelaten om zo meer geld te ontvangen btw.

13. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe weet jij dat zo zeker?Ik hoop zelf namelijk dat jij gelijk hebt, heb er namelijk ook netjes 60€ voor neergelegd. Maar als en ik herhaal ALS de PC of whatever andere versie van SC nou 14 levels met zich meeheeft omdat daar die levels niet op een andere manier te verkijgen zijn. Zouden we dan niet genaaid worden ?

14. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Dan zouden wij inderdaad genaaid worden. Maar het is extra-content en zit dus niet standaard bij Splinter Cell. En dus ook niet in de PC versie van het spel.

15. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we dat laatste dan maar hopen ;)

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Het zijn extra missies, en be-invloeden het verhaal dus ook op geen enkele manier. Toch vind ik het een beetje geldklopperij van MS, maarja, ik vind SC zowiezo niet zo super.

17. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Hoezo?

Ze kunnen net zo goed helemaal niks meer aan Splinter Cell doen. In plaats daar van kan je nog wat missies downloaden, als je wilt. En je zegt het zelf al, het zijn extra missies. En natuurlijk totaal niet verplicht om te kopen.

Dus niks geld kloperij.

18. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    :+

19. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind dat het geen geld kloperij is, en jullie eens moeten stoppen met zeiken. Als het een beetje geld kost is het meteen al slecht en word je afgezet.. Tuurlijk.

20. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik moet niets. En zoals ik al zei, ik vind SC zowieszo niets, omdat het niet mijn soort game is. Sorry dat ik mijn mening geef.

[edit]Ik heb hier niet eerder over lopen zeiken, zoals je het zegt. Dus koest, en ga degene die dat wel doen maar flamen[/edit]

Deel Deze Pagina