Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    als je alle boeken hebt moet je ze lezen en dan naar de arcane university, naar de argonian die daar zit, zij geeft je wel weer iets nieuws denk ik (zit op hetzelfde punt en vind het wel prima zo, geen gezeur met de main quest)
     
  2. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat in de beginpost (onder het kopje "miscellaneous quests"),
    "counts" staat en dat je ze tegen elkaar op kan stoken.
    In het spel ben ik dit nog niet tegen gekomen.
    Iemand?
     
  3. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    niet zover ik weet.
    ik weet wel dat je goblins tegen elkaar kan opstoken door hun totempalen te jatten en die allemaal op één punt neer te gooien. Alle goblins gaan naar die plek ( er is geen limiet aan hun loopafstand) en aangezien ze elkaar niet mogen beginnen de stammen met elkaar te vechten.
     
  4. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ik moet nu een quest doen voor de arcane university, met een alyaid ruin, met die pillaar. Ik ben voorbij de pillaar, en nu in een grote ruimte, waar ik zijn moet volgens het pijltje. Alleen hoe kom ik bovenop?!
     
  5. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0

    bruma;) ?? die heeft een countess en die zit toch geregeld op haar troontje in het kasteel daar hoor, en die anderen kun je vast ook wel vinden ik hun kasteeltjes
     
  6. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel zo maar ik heb niets gemerkt van quests die ze tegen elkaar opstookt. Dus daarom vraag ik eigenlijk wat "chil" bedoeld in de openingspost.
     
  7. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de hele map al verkend? Volgens mij kon je makkelijk verder komen...
     
  8. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, van dat soord quest heb ik ook nog niks gemerkt
     
  9. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm in mijn strategy guide wordt hij wél vernoemd
    ik kan nu even niet kijken maar zodra ik hem voor handen heb zal ik wel even kijken
     
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lame zo'n strategy guide, haalt dat niet all het plezier uit het spel?
     
  11. natte

    natte Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    vissen in oblivion

    Ik ben ook bij die opdracht dat ik die vissen moet vangen, en dat is me tot nu toe al aardig gelukt, alleen............ik heb nu 11 vissen gevangen en ik moet er 12 vangen.......Ben nu al twee dagen op zoek naar die 12e vis, en ik zoek onder water ook half, ik heb dat hele meer al een paar keer gehad, maar geen vis......en ook als ik half onder water kijk, zie ik geen vissen zwemmen, wie o wie kan mij hierbij helpen??

    Groetjes Natte
     
  12. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de quest activeert geeft ie met het pijltje aan waar de volgende vis zit.
     
  13. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    hij gebruikt niet voor elke quest die guild hoor, alleen bij problemen van hem, mij of een andere kameraad van ons die Oblivion heeft;)
     
  14. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    precies en ik kijk of en toe wat de gevolgen van bepaalde keuzes zijn die je moet maken maar verder voornamelijk om anderen te helpen
     
  15. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bij een quest dat je moet onderzoeken wie het schilderij gestolen hebt, ik heb al de voetsporen in de grote zaal gevonden en het schilderij in west tower maar het derde bewijs is in de kamer van Chanel las ik hier op het forum, alleen ik kan deze niet vinden. Volgens mij ligt hij op tafel in zo'n doosje alleen die kan ik niet open maken doordat er een stoel op licht, hoe moet ik dit doen?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je bedoelt die vrouw? Zoja:
    Het licht in een soort burea/kastje/lectern ofzoiets. En die kan je gewoon openmaken hoor. :)
     
  17. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    maar bij mij niet, er staat wel open lectern maar als ik dan op A druk doet hij niks.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Raar, misschien even opnieuw opstarten ofzo, hij zou gewoon moeten werken. Misschien als je met haar praat?
     
  19. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem al heel vaak opnieuw opgestart en heb ook veel met er gepraat, lukt het misschien als je persuade?
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als het goed is moet je hem lockpicken, misschien heb je geen lockpicks? Anders weet ik het niet , zit je wel bij de goeie? Volgens mij was die vrouw een donker type qua huidskleur. (Redguard)
     

Deel Deze Pagina