Hulp nodig bij einde James Bond 007: Nightfire Level 5 Nightshift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joris D., 2 dec 2002.

1. Joris D.

Joris D. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Als ik op de bovenste etage ben gekomen via de buitenlift en dan het door het rooster, waar kan ik dan de deurcode vinden om de deur te openen die naar de congresruimte leidt waar de computer staat waarop de 2de Q-worm moet worden geïnstalleerd?

Alvast Bedankt :)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die computers zijn altijd rood van kleur. Vrij gemakkelijk te vinden.

3. Joris D.

Joris D. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar op bovenste etage, diegene waar ook de beveiligde terminal zig bevindt, kan ik geen rode computer vinden, dus daarom kan ik ook de code nergens vinden. Mijn vraag is nu dus: Waar staat die rode computer die de code geeft voor de (3de) deur naar de vergaderruimte waar die pc staat?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Es tut mir leid, dat stuk herriner ik me niet meer :{ Had die in 1x uitgespeeld geloof ik...

5. Joris D.

Joris D. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm das wel minder dan, dan hoop ik maar dat iemand anders het weet. Toch bedankt voor je hulp :)

6. Joris D.

Joris D. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nou helemaal niemand die me kan helpen :'-( .

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem denet nog gedaan, je hebt geen sleutel oid nodig, en voor de ruimte die jij bedoeld moet je gewoon op het groene lampje er naast op X drukken (geloof ik)

8. Joris D.

Joris D. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de plek waar ik bedoel is geen groen lampje, het is gewoon zo'n deur die vergrendeld is met een cijfercode en ik weet niet waar ik die cijfercode kan vinden. I kheb het dus niet over de Terminal, want die is makkelijk te openen.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Cijfercode kan je met je decryptor doen :) Is een gadget, pakken, mikken op dat groene grid dingetje en trigger indrukken.

10. Joris D.

Joris D. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    THANX :D

Deel Deze Pagina