1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hard disk perse nodig?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxmaniaxx, 2 jun 2006.

  1. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou als ik de TS was gewoon voor ene premium gaan. heb dit afgelopen vrijdag ook gedaan en heb er absoluut geen spijt van. Heb hem samen met oblivion gehaald en het is super...

    dus gewoon voor die premium gaan en niet meer zeuren over die stomme € 100 je krijgt er echt geen spijt van
     
  3. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    die grotere hdd zou ik nog niet op gaan wachten. hij is nog niet officieel aangekondigd. zal op zijn snelst wel eind dit jaar worden (met release ps3 oid) maar eerder verwacht ik hem zeker niet! ik zou gewoon eerst voor de versie met hdd (van 20 gig.) gaan. met name omdat je de extra's zeker wel benut (ten minste als je wat demo wilt halen / live arcade wilt spelen...)
     
  4. LeonVanHamond

    LeonVanHamond LPG

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    De harde schijf is niet echt nodig maar ik vind het wel een aanrader
    ( als je dingen wilt downloaden van live )

    demo's en andere dingen

    wat heb je liever 13GB(100euro) opslag of 51MB(35euro)

    13GB = 13312MB

    ze noemen het wel een 20gb hardeschijf maar je kan er maar 13gb gebruiken
    en de geheugenkaart is ook niet echt 64mb die heeft ook maar 51mb

    dus denk goed na voor je een 360 koopt van hoe je wilt saven
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    O-)

    en het erge is dat je wss ook nog gelijk hebt :D
    ik denk dat ik uit medelijden voor jullie (en zelfbescherming voor mij ;)) maar niet meer naar dit topic toe kom :+
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de overige 7 GB wordt gebruikt voor caching zodat de xbox 360 games met een HDD sneller worden afgespeelt zonder laadtijd ... tevens word dit ook gebruikt voor andere funkties
     
  7. LeonVanHamond

    LeonVanHamond LPG

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    de overige 7 GB wordt gebruikt voor caching zodat de xbox 360 games met een HDD sneller worden afgespeelt zonder laadtijd ... tevens word dit ook gebruikt voor andere funkties

    dat weet ik dat 7 gb voor microsoft is en maar 13gb voor gebruiker

    ik had het over hoe veel geheugen je kan gebruiken
     
  8. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, las ik laatst niet dat je een HDD had gekocht, dus wat lul je.

    Een Core is alleen aan te raden bij de volgende situatie:

    -Je hebt geen HD (Ready) TV en bent ook niet van er 1 binnekort te kopen
    -Je wilt nooit gebruik gaan maken van Live
    -Je geeft geen sodemieter om een draadloze controller

    Alleen in deze situatie zou ik een Core kopen, dan scheelt het je 66 euro. Wil je wel ooit gebruik maken van Live, vergeet dan niet dat het dan fijn is om een HDD te hebben om demo's te kunnen downloaden, en dat een headsetje ook weer geld kost, deze zitten in het premium pakket wel inbegrepen. Dit kost je samen 120 euro. Wil je perse een draadloze controller ipv met draad, die kosten ook nog eens 45 euro. Een nadeel van draadloze controllers is dat ze batterijen kosten. Je kan tevens een play & charge kit kopen, maar die kosten wel weer 20 euro. Dat probleem heb je dus niet met de Wired controller van het Core systeem.

    Mocht je dus in de situatie zitten die ik hierboven heb aangegeven, dan zou ik voor Core gaan. Is de situatie anders, ga dan voor het Premium pakket, anders ben je achteraf alleen maar duurder uit.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik zou eigenlijk niet meer in dit topic komen maar goed, hier ben ik dan :D
    het enige gedeelte waar ik nog op in ga is dat wat ik heb overgelaten in de quote: Die HD heb ik ook alleen maar gekregen van mijn verjaardag, van mijn eigen geld zou ik em nooit gekocht hebben. Dus ik sta nog steeds achter al mijn punten die ik al maanden ben het herhalen.

    Als de mensen toch nog een paar argumenten van mij willen lezen kijk dan in dit topic

    //edit: kan het topic niet vonden =(
    domme niet werkende zoekfunctie 8)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2006
  10. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Premium versie toch veel beter.....ik bedoel je krijgt er direct een HDD bij (die los in de winkel al 100 kost), Een wireless controller (wat ik dus echt een stuk cooler en fijner vind dan wired) een remote (alleen die kreeg je volgens mij alleen in het begin, dus dat is niet echt een argument).

    Maar het belangerijkste vind ik toch echt L!VE.
    Direct 1 maand gratis Gold Abbo.
    Headset enz., dat vind ik toch echt belangerijk.

    Ik vind dan toch dat het die 100 dat waard is, maar goed ieder z'n eigen mening i guess.....
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    op de rest ga ik niet in, maar ik wil dit isverstand toch een keer uit de wereld helpen: bij een Core krijg je ook een maand gratis Xbox Live Gold...

    geen idee waarom mensen iedere keer zeggen van niet

    en voor de rest :x :x
     
  12. ChOsEn NL

    ChOsEn NL damm

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    fps= first person shooter, kan het ook zijn:9
     

Deel Deze Pagina