Oblivion: Technische Problemen / Bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tsux, 27 mrt 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :'-(

    had ik maar niks gezegd |:-

    heb net ook die melding gekregen =(
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ach zolang het maar bij 1x blijft:):
     
  3. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    bwa ik gemiddeld om de 4u, hangt af waar ik ben of wat ik aant doen ben, dan weer een week niets en dan 3x na elkaar...
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom dit topic gepinned is. Mensen die nieuw zijn op het forum denken misschien dat dit een topic is voor algemene problemen/bugs van de Xbox 360, maar in feite is het een Oblivion topic...ofwel wijzig je de titel ofwel unpin je dit topic en verplaats je het naar het Help-forum.
     
  5. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb over die posts al reports gedaan. De titel zou best veranderd kunnen worden naar [Oblivion]...
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.688
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Hiho, ik zit dus met een gigantisc irritant probleem. Ik heb het probleem al bij de beginpost al gelezen, het `Disk Unredable` worden probleem.. Nou, mijn Oblivion heeft dat gewoon nonstop nu. Ik zal alles ff uitleggen...

    Mijn 360 core is al eens gerepareerd, daarvoor deed Olbivion het perfect,totdat de 360 stuk was. Nu is ie dus weer gerepareerd, en nu als ik Oblivion opstart, loopt hij of bij het beginmenu al vast, of als hij new game of een load game gaat laden, dzegt ie dat de disk unreadable is. Hij is gewoon niet meer speelbaar. Elke keer krijg ik maar die foutmelding. HEEL soms doet ie het, maar alleen in een binnenomgeving waar ik me spel heb opgeslagen. Zodra ik naar buiten ga, is ie unreadble. Er bevind zich amper een krajse op me CD. Ik baal hier echt van, moet ik MS gaan bellen of een nieuwe Oblivion kopen??Hij is niet meer speelbaar.
     
  7. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ga fast travelen::thumbs: selecteer je MAP nadat je op B heb gedrukt en klik de plaats aan waar je naar toe wil ( die plek moet je echter wel eerst gevonden hebben, je kan al wel naar steden fast-travelen)
     
  8. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat fast travellen wordt nog verslavender.
    bij mij is het echt problematisch aan het worden ik loop amper nog .
     
  9. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik ook, en toen heb ik een dagje gewoon liggen verkennen :p
     
  10. halofreak90

    halofreak90 Halo is beter

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej wie heeft er nog meer het probleem, dat als je de quest Vampire Cure hbt gedaan en je stapt niet aan de kant als die vrouw een spreuk op dat lichaam doet , dat je dan niet meer tegen de Count of Skingrad kan praten?
    Egt te vaag :confused:
     
  11. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker van dat dat met mekaar te maken heeft???
     
  12. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een probleempje, me skills gaan niet meer omhoog en ze zijn nog niet op 100 (en ik gebruik deze skills wel). ik ben oook niet geifecteerd met iets ofzo.

    ik heb pc-versie van oblivion
     
  13. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt je moet 24 uur wachten voordat hij weer met je wil praten. En dat moet buiten het kasteel terrein. Dus loop de stad in wacht 24 uur en ga dan naar het kasteel. Spreek met zen bediende en later komt hij naar beneden toe om je te bedanken. Je kan vervolgens gebruik maken van de beste bug die er in heel oblivion zit.
    Blijf op reward drukken op steeds weer opnieuw 250 gold te krijgen Na een kwartiertje zitten drukken heb je genoeg geld voor de rest van je oblivion tijd
    ik heb het niet zo op cheats/bugs maar misschien doe ik je er een plezier mee
     
  14. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ik deel je cheat/bug mening :p
     
  15. halofreak90

    halofreak90 Halo is beter

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , ma dat wijf van hem hoort dood te gaan ,, dat gebeurt ook niet, en ik hb al heel wat langer dan 24 uur gew8 , dus ja
     
  16. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo gaat ze niet dood?
    even op een rijtje zetten hoor
    1 als je hem de cure brengt moet je hem volgen naar een geheime kamer waar zen vrouw ligt
    2 daar komt dan die melisande (kruidenvrouwte) en die laat die vrouw van de count opstaan
    3 vrouw en count hebben een gesprek en daarna gaat ze dood
    4 je moet de count 24 met rust laten zegt ie
    5 na 24 uur ga je naar zen assistent (die argonian in groene jurk)
    6 zij stuurt de count naar benenden
    7 hij geeft je zen reward
    8 reward blijft in het gespreksvenster staan
    9 blijf op reward klikken en voor elke keer krijg je 250 gold
    10 einde quest

    Zeg maar waar t niet goed gaat
     
  17. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    maak haar dan zelf af }:] O-)
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet een manier wanneer je bijna geen vastlopers krijgt!

    Het opstarten. Ik heb wel eens "verkeerd" opgestart. Toen deed ik lade open Oblivion erin en spelen maar. Als je de lade open doet gaat hij automatisch aan. Doe dit niet en doe het op deze manier: Start de Xbox 360 op via de power button of via de controller en wacht tot hij geheel op gestart is, doe dan pas het spel erin!

    Dit heb ik gemerkt omdat mijn spel de laatste tijd vaak vast liep daarna ben ik er een beetje op gaan letten en volgensmij werkt dit echt!
     
  19. halofreak90

    halofreak90 Halo is beter

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis punt 2 , dat wijf doet dan een spreuk ma die snol staat niet op, daarna kan ik niet tgen de count praten
     
  20. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    aha voert ze wel zo'n spell af op t lichaam?
    ze moet een soort health spell gebruiken

    Doe t is in deze volgorde (zo heb ik t gedaan)
    1 ren die gang in en praat meteen met de count. Gebruik alle mogelijke gespreksopties , zelf rumors als t moet
    2 praat dan met melisande ( ook alle opties)

    dan moet t gebeuren
    misschien moet je eerst zorgen dat je zelf al genezen bent. Dat doe je gewoon met de potion die je van die melisande hebt gekregen
     

Deel Deze Pagina