Is ook niks mis mee,een mening is een mening:b: Daar is tenslotte een forum voor. En het moet mischien stiekem idd wel mogelijk zijn voor de 360. En Ik heb ook wel eens last van een tearing lijn op me beeld in het midden dus nee de game is zeker niet perfect,maar wel goed vind ik. Maargoed, we gaan weer teveel offtopic. Wanneer kwam deze game ook alweer uit de 23e of a.s dond??
Vrijdag 16 juni ligt ie in de winkels De reviews op Gamespot en IGN wacht ik niet af, dit is voor mij gewoon een MUST-HAVE!!
16 Juni is het nou? bol.com heeft hem nog op de 23e staan, en dimplus nog op de 30ste, en ik hoor ook veel dat ie 9 juni uitkomt?
Er wordt veel verschillende data gebruikt. Volgens mij is het nog steeds de 9e juni. Zie play.com, gameplay.com, gamespot.com, tothegame.com en motogpthegame.com. Ik zal zuiderpark-computers eens mailen. Ik had hem al gepreorderd Edit: Zij zeggen dat hij vooralsnog op 16 juni in Nederland uitkomt. Edit 2: Play.com heeft het nu al op voorraad.
nieuwe filmpies op ign van online play geen lag of synch / tearing te zien loopt super, alleen die gozer die rijdt zuigt apeballen zeg jezus mazzol
Maar play.com en Gamespot.com etc. zijn Engelse sites en die hebben het niet gelijk met ons meestal. Ik ben vandaag bij de lokale gameshop geweest en bij Dynabite. De eerstgenoemde zegt 15 juni en Dynabite verteld dat ie de 16e komt. Dus het lijkt me wel duidelijk...einde discussie
Haha die doofy bakt er inderdaad weinig van, maar toch haalt hij de anderen nog in ondanks dat hij een paar x valt, moet je nagaan op welk niveau hij rijdt Ziet er wel strak uit moet ik zeggen, en de gameplay ziet er niet anders uit dan de vorige delen moet ik zeggen. Wordt gewoon weer een topper dit:b:
Wou vandaag bij play.com gaan bestellen, maar kan als het tegenzit dan pas tot 21 dagen na bestelling pas worden bezorgd... Ik wacht wel totdat ie in de winkels ligt. Geweldige filmpjes
Voor de mensen uit de omgeving van Leeuwarden (als die er zijn) in de plaatselijke gameshop ligt hij er op 14/15 juni in de winkel! ik d8 ik zeg het ff
Ik heb net (nederlandse) nieuwsbrief binnen van xbox.com en daar staat 9 juni. Dus laten we het hopen
Werd er ook gezegd dat het tov. de demo vooruit gegaan is? En dan voornamelijk dingen als 2d bomen en publiek? Zou wel heel vet zijn
Wat bazelen jullie nou over de graphics?! Is dik mooi gek, je kan lekker ver kijken, en moet je die leren motorpakkies eens zien glimmen. egt super. Die errie heeft cker gelijkk!! massols pwiks!
Misschien omdat er hier €400 is betaald voor een nex-gen console \o/ En als de graphics dan niet goed zijn, zeg dan niet dat ze wel goed zijn \o/ Als je een game beoordeeld, doe dat dan goed. Zeg niet: Besturing is slecht. Graphics waren goed, voor de ps1, AI is kut etc. Een 9 \o/ Wees gewoon objectief.
Ik moet toch zeggen dat ik bij dit spel weinig om de graphics geef. De gameplay doet het echt voor mij, het speelt gewoon helemaal geweldig! Maar natuurlijk was het wel mooier geweest als de graphics wat beter waren, maar de wat mindere graphics zijn voor mij totaal geen reden om het spel niet te kopen. Ik begrijp dat dit spel voor mensen die niet zo van motoren/motogp houden de graphics wel een tegenvaller is.
Ik koop hem ook zeker Nu al zin in race against the clock. Moet het slippen dan wel even goed leren, maar dat komt wel goed.