PGR --> irritante Kartels

Discussie in 'Algemeen' gestart door RelaXXinG, 18 mrt 2002.

1. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er op zich wel leuk uit hoor, maar als je verder dan de auto kijkt is het vaak nogal onduidelijk vind ik.

en het MEEST irritante vind ik dat bij het DAK van de wagen waarmee je rijd dat je daar dus echt groffe kartels ziet.

ben ik de enige die dat vind of misschien HEEFT?
    want ik heb daar nog niemand over gehoord.

2. Dabo

Dabo Guest

Ik heb er geen last van dak is super gestroomlijnd en als ik verder dan de auto kijk is alles glashelder ik weet het niet hoor maar ik heb al een aantal mensen op dit forum al eens over het aantal hertz horen praten misschien dat dit hier ook ligt.

3. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 100hz breedbeeld TV en pal mode heb ik op 60.

heb je misschien een foto voor bewijs.
    anders ga ik met mijn xbox terug.

4. Dabo

Dabo Guest

Sommige mensen moesten bij problemen hun pal mode op 50 hz zetten, nogmaals ik weet niet zeker of het hier aan ligt maar je kan het altijd proberen, en wat betreft die foto die heb ik niet maar als je even wacht zullen er zo meteen nog meer reacties komen op deze Thread en ik denk dat die gaan zeggen dat ze ook geen problemen hebben.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zie het dak nooit, ik rij met de in-car view :)

6. Dabo

Dabo Guest

En als je de view verandert zie je dan kartels Wouter?

7. Cra5hKrE8OR

Cra5hKrE8OR disconnected...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom wel eens lijntjes tegen die niet helemaal oke zijn en een beetje gekartelt, maar nooit dat me dak er echt raar uitziet. Rij standaard in car.

Maar probeer toch een de 50hz, zijn nogal wat issues met 100hz televisies.

8. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie ook wel een beetje kartels, maar meestal niet echt opvallend. Ik heb soms wel dat het beeld heel even op breedbeeld springt... ik krijg dan heel even boven en beneden zwarte balken.

Ik heb het nu gespeeld met Advanced Scart en zonder, maar ik moet zeggen dat het er met die Advanced Scart mooier uitziet.

Ik heb een gewone 51cm tv, dus geen 100 hz of breedbeeld ofzo

9. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie alleen heel kleine kartels aan gebouwen.
    Voor de rest ziet het er super uit!

10. Dabo

Dabo Guest

Juistem ik ook hoor Mrhalolover

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat klopt wel jah, is niet altijd even netjes, mar de levels hebben fuckin veel detail.. lijkt me wel logisch dan

12. Cra5hKrE8OR

Cra5hKrE8OR disconnected...

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, meen je dat nou, zit er een beeld verschil tussen die standaard scart en de advance scart?

Ik dacht dat er alleen een optical ding op de advance scart zat en dat dat het verschil was.

13. Dabo

Dabo Guest

Probleem al opgelost RelaXXinG?

14. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    mwha maar bij de rest maakt het me niks uit, maar als je duidelijk kartels ziet bij het dak van de auto is dat toch wel kut.

btw INCAR racen? dat zuigt toch man. jammer dat je niet echt IN de wagen kan zitten zodat je dat stuur enzo ziet..

nou ik heb de xbox nu boven bij mijn 63cm TV neergezet. dat is geen breedbeeld. en daar is het inderdaad VEEL MINDER!

ik haat dat echt. heb je beneden zo'n KEI dure breedbeeld TV, geeft dat ding gewoon een slechter beeld!
    ook de kleuren zijn bij mij boven duidelijker en mooier.

15. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik in eerste instantie niet verwacht had verschil te zien, maar als je erop let merk je het toch wel. Bij die Advanced Scart kabel wordt het signaal via RGB doorgestuurd en de kabel heeft een directe scart aansluiting dus je hoeft niet van die kabels nog eens in een scart-blokje te doen (dit veroorzaakt altijd kwaliteitsverlies). Ik had in eerste instantie een beetje last van witte pixels e.d. maar daar heb ik bij die Advanced Scart kabel geen last van.

Ik vind het trouwens wel erg jammer dat je geen INCAR view hebt waarbij je het dashboard ziet. Echt jammer... weet iemand of dit bij RSC wel is?

16. Dabo

Dabo Guest

Maar heb je het aantal hertz in pal mode eerst verandert op je breedbeeld RelaXXinG?

17. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    nee hij staat nog boven.

eerste ff nog spelen, en halo proberen,
    en dan beneden herzmode veranderen, ik verwacht hier niet veel van eerlijk gezegd.

18. Dabo

Dabo Guest

Okey dan maar ik denk dat het wel helpt hoor

19. y_me007

y_me007 DUDE

Leuk Bevonden:
    0
    DUS als ik een 100 hertz breedbeeld heb zet ik de XBOX op 50 hz?

20. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    over kartels gesproken, ik heb doa3 al een paar dagen en daar zie ik veel van die "jaggies"(ofzo, iets waar de ps2 ook last van heeft)

je merkt het vooral bij de stages en de characters......

ben ik de enige of zijn er nog andere doa3 spelers die er last van hebben

(ik speel het op 50 en 60 hz)

Deel Deze Pagina