Juni grote Xbox Dashboard update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 12 mei 2006.

  1. GoGo22

    GoGo22 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe ze het gedaan hebben maar exact het zelfde hebt ik ook. Ik had 13 gb aan vrij ruimte eerst en na het update had ik ook ineens 14 gb. Wel lekker :)
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je jezelf op Busy zetten, krijg je die notifications niet. Maar dat is al tijd al zo geweest.
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het ook wel een 20GB HDD :lol:
     
  4. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde even vragen aan de mensen die NIET in mijn vrienden lijst staan wat voor gamer picture je nu ziet bij mij.

    ik wilde ook weten welke gamer pic ik heb bij de mensen die WEL in mijn vrienden lijst staan.
     
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Mn 360 start nu op naar het dashboard, das wel handig :9
    En de muziek blijft spelen als je een spel opstart, das helemaal meesterlijk (dat het hiervoor niet werkte is voor mij onbegrijpelijk, maarja zo houden ze je een beetje zoet he ;))
     
  6. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik kan dus niet eens die update downloaden, Wat een **** blunder van die Microsoft. Mijn connectie is: Open, en normaal kan ik altijd alles downloaden dus.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10

    Ik zie een tafeltennis gamerpicture.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  8. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok cool :D
    Het werkt dus. geen vrienden zien dit:

    [​IMG]

    En ja... vrienden zien een veel cooler plaatje.


    Ik mis nu wel een erg goede optie die er eerst wel in zat...
    Bij de marketplace kon je vroeger een lijst bekijken wat er allemaal nieuw was.
    Nu is dat niet meer. Nu kan je alleen kijken wat er per onderdeel nieuw is.
    Vergis ik me nu en zit er toch nog wel zo'n optie in zeg dan even waar die staat.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je kan ook een beetje overdrijven hoor.
    Je Xbox 360 meteen verkopen omdat een update op het moment even niet werkt bij jou.
    Denk eerder dat het probleem aan jou kant ligt, aangezien het merendeel de update probleemloos heeft kunnen downloaden.

    Mocht je hem nog steeds niet kunnen downloaden, dan zou ik Microsoft even bellen en het hele verhaal uitleggen.
     
  10. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Daarom juist, Het slaat toch nergens op dat ik die update niet kan downloaden terwijl ik nog: 14 gb ruimte heb en een open connectie heb.

    Maarja, Zal het straks nog wel een keer proberen.
     
  11. GoGo22

    GoGo22 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent toch grappig eyy.........................NOT!
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Voor de mensen met problemen wat staat er bij NAT? Hebben jullie al contact gehad met MS
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  13. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er mensen zijn die de vorige pagina niet hebben gelezen:

    Ik mis nu wel een erg goede optie die er eerst wel in zat...
    Bij de marketplace kon je vroeger een lijst bekijken wat er allemaal nieuw was.
    Nu is dat niet meer. Nu kan je alleen kijken wat er per onderdeel nieuw is.
    Vergis ik me nu en zit er toch nog wel zo'n optie in zeg dan even waar die staat.
     
  14. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die de update niet kunnen dowloaden een vraag:
    Zit er een disc in de drive als je hem download? Dit mag namelijk NIET tijdens het downloaden.
     
  15. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad dat vind ik ook niet echt handig. Maar ik moet denk ik gewoon nog ff wennen. Uiteindelijk zal dit makkelijker zijn denk ik.
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Dit heb ik gewoon gedaan hoor. Ging een game spelen en kreeg toen nde vraag of ik hem wilde updaten. Werkte prima.
     
  17. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dan zal dit wel verschillen per Xbox. Ik kreeg de update niet erop toen in Hitman erin had. Ik lees trouwens op veel forums dat mensen klachten ondervinden tijdens het downloaden van de update of erna.
     
  18. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoezo zou dat niet mogen dan? Dat heeft er eigenlijk toch niks mee te maken?
     
  19. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej,

    Ik wou gisteren (6 juni) de update gaan installeren op mijn 360. Ik startte hem op en ik kreeg meteen een melding dat er een update verkrijgbaar was. Ik klik hem aan en hij begint te downloaden.
    Opeens stopte hij er echter mee en de 360 gaf aan dat er een failure was en dat of mijn harde schijf volzit (wat me sterk lijkt met nog 10 gigabyte aan ruimte) of dat er iets mis wat met mijn netwerkconnectie (wat wel eens vaker is met die k*tprovider hier).

    Ik deed dus even de connection tests en doen hij xbox live aan het testen was kreeg ik weer melding dat er een update aanwezig is. Ik klikte de update weer aan maar meteen toen hij wou opstarten werdt het download scherm vervangen voor weer een nieuw failure scherm.
    Ik heb al de site www.xbox.com/support bekeken maar ook daar kan ik geen nuttig info vinden.
    Zijn de servers vol of zal het gewoon aan mijn provider liggen want ik krijg alleen maar steeds een failure scherm.

    Misschien nog wat nuttige info: Mijn 360 is in Maart 2006 gekocht maar heeft nog wel steeds de launch dvd drive erin zitten.
     
  20. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    MS bellen ;)

    had nog een vraag:
    Als ik me USB keyboard aansluit werkt dat perfect in de menu's enz :)
    Alleen met welke toets krijg ik de guide?
     

Deel Deze Pagina