Prepaid Cards/ Microsoft Points [Problemen/Vragen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door STASKO, 7 jun 2006.

1. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik start deze topic maar op deze lokatie (word beter bezocht)

Want ik heb iets meegemaakt waar ik helemaal niet blij mee ben!
    Ik heb 2100 punten gekocht maar de code waarmee je de punten kunt activeren WERKT NIET!!!!

Na 20 keer opnieuw de code ingetoetst te hebben was ik het zat! Ik ga vandaag proberen de kaart in te ruilen. Zo niet? Dan ga ik ervoor zorgen dat ik alsnog een vergoeding krijg! Want zeg nou zelf, wel allemaal prepaid kaarten verkopen maar er is geen veiligheidssysteem die kan nakijken of jij de kaart niet al gebruikt hebt!

Ik heb op het internet nog 2 van deze gevallen gezien en ook iemand uit mijn vriendenlijst waar ik toevallig mee sprak was het eens overkomen. Die persoon kreeg zijn geld niet terug!

Wat denken jullie van deze situatie? 25 Euro voor niks! Maar ik laat het er niet bij zitten!

Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    ALs je het niet voor mekaar krijgt is het idd een kwalijke zaak.
    Dit mag namelijk niet voorkomen. Je betaald niet voor niets 25 Euro lijkt mij:).

Weet je echter zeker dat je de Code correct invoerd? Je ziet een 0 niet voor een O aan?
    Of andere geintjes zoals spaties tussen 4 cijfers in ofso?

Ik heb ze nooit gehad, dus weet niet hoe het precies te werkt gaat.
    Als je zeker weet dat het aan de Code ligt, dan moet je idd OF een nieuwe Code krijgen of gewoon je geld....

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft bellen

4. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt geen spaties intoetsen, het enigste wat je kunt doen is de 25 delige code intypen! En je kunt de backwards knop gebruiken. En ja ik heb alles dubbel gechecked!! Maar ik ga terug naar de Dixons waar ze mij hopelijk verder kunnen helpen!

5. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik blij dat ik het gisteren via visa mijn punten heb aangeschaft, rechtstreeks van console. Gaat snel en t'is goedkoper dan meeste winkels.

Hopelijk krijg je je geld terug.

6. STASKO

STASKO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eens zo'n bericht gehoord van iemand die ook microsoft belde maar wat zei microsoft? Dat hij het net zo goed uit de duim kon zuigen in plaats van dat hij de waarheid sprak.

Ik vind dit een enstige zaak! Want je betaald 25 euro, zonder de garantie dat het produkt werkt!

Dat is hetzelfde als een splinternieuwe autovan 30,000 euro!

'' Meneer als de auto het niet doet kunnen we u niet verder helpen! Omdat u mischien de auto zelf wel hebt beschadigd!''

Dat kan niet de bedoeling zijn!|:-

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Stakso je kan beter Microsoft bellen daar kunnen ze de gegevens checken zover ik weet is het leveren ze een geode service. Je kan ze ook emailen. Ze kunnen bij ms namelijk checken of de code al is gebruikt ... wanneer dit was en door wie

/Mod Topic verplaatst en titel aangepast

Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  8. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Voer je het wel op de goede plaats in?
    Ik had het namelijk geprobeerd bij het downloaden van een item en toen werkte de code niet.
    Maar als je dan in het hoofdmenu van marketplace de code invoert werkt het wel.

9. winnieandbuzz

winnieandbuzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De kans dat ie niet werkt is naar (mijn) schatting 1:100.000.000.000.
    Die codes worden gegenereerd, het enige dat mis kan gaan is dat ze misschien niet helemaal goed zijn geprint o.i.d.

Maak anders even een scan en zet hem hier neer!! Hij doet het toch niet ;)
    Eens kijken of je gelijk hebt!

10. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zoiets ook een keer gehad alleen dan net iets anders, ik had dus die 2100 punten gekocht bij Bart Smit, kwam ik thuis deed hem open, ik zoeken naar die code blijk er dus helemaal geen prepaid kaart in te zitten die was er al uitgehaald ofzo, het hoesje was nog wel helemaal gesealed, gelukkig kreeg ik wel een nieuwe!!

11. Skaaffie

Skaaffie zoek dieper

Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij heel toevallig een Amerikaans hotmail account gekoppeld zitten aan je Xbox live account?

Zo ja dan is dat je probleem. Ik had precies hetzelfde, zelfs met een ander kaartje, "invalid code".

Je zal dan de support van MS zover moeten krijgen om je landinstelling te veranderen, dat is mij tot nu toe niet gelukt(ze snappen het niet helemaal).

Kijk ook eens in het volgende topic 'Amerikaans Hotmailadres veranderen op Gamertag'.

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dan pak je je Europees accouunt?

13. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, heb ik dus vanmiddag ook gehad. Drie keer die code invoeren en steeds error.....ik denk ik doe iets niet goed. En dat klopte dus

14. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm is dit andersom nou ook zo? Ik wil namenlijk op mijn euro hotmail een usa code gebruiken :eek:
    En kan je je landsinstellingen niet gewoonv eranderen bij hotmail? naar usa zodat je die 200mb kreeg bijvoorbeeld

15. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies hetzelfde probleem en hier is hoe ik het heb opgelost.

Heel simpele oplossing:

> ga naar passport.net en maak een nieuwe Nederlandse (hotmail)account aan;

> Koppel op xbox.com een nieuwe gamertag aan je zojuist aangemaakte account.

> Start je 360 op en kies "recover gamertag"

> Eenmaal ingelogd met je nieuwe profiel, ga dan naar "redeem prepaid card" en voeg de code nogmaals in.

> Als het goed is wordt de code nu geaccepteerd, doet de code het nu nog niet, dan is er iets mis met de code.

> Alle content die je met de Points koopt op je nieuwe profiel zijn ook beschikbaar voor alle andere profielen (gamertags). Het nadeel is natuurlijk dat je steeds met je andere profiel moet inloggen om nieuwe content te kopen met je Microsoft Points.

16. TiNuSsssss

TiNuSsssss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet zeker dat het probleem zich tussen stoel en televisiescherm bevind :)

17. quintardio

quintardio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yess dank je wel ik heb me speciaal aangemeld op deze website om jullie te bedanken want ik he 50euro betaald aan microsoft point omdat de 2100 points allemaal uitverkocht waren vanwege t lost and damned en ik kwam thuis en t werkte niet uiteindelijk bleek dus dat k een amerikaanse hotmail had (heb t ooit omgezet vanwege de extra ruimte) mr met een nieuwe nederlandse hotmail lukte het wel:thumbs: ik had me der al bijna bij neergelegt dat k 50 euro had weggegooid:lol:

18. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zie je maar....nooit schreeuwen voordat je geslagen word...

Deel Deze Pagina