Ja dat zal wel iets met de PC te maken hebben. Heb je trouwens al de DB gedaan? Zoja: Je wordt toch in je slaap wakker gemaakt door Lucien? Die zegt dat je een oude kerel genaamd ''Rufio'' moet doden. Die bevind zich vlakbij de unicorn. Ergens in het bos vind je de Unicorn.
Oke. Mijn vraagje loop er al lang mee rond. Toen ik die 'A Glitch' deed voor snellere laad tijd, werdt mij Oblivion echt mega langzaam. Je kan het spel gewoon niet meer normaal spellen. En door de POtach is het ook niet verholpen. Is er ook nog een manier om dit weer goed tekrijgen?
Je kan, als je bij de mages guild zit night-eye enchanten op een ring. Is veel makkelijker geen gedoe met die torches zodat je geen shield of 2-handed weapons kan. Ik vind dat veel beter.
Ah, thanx! Ga zo meteen 's kijken, is het ten noorden van Ill Omen dan? Kan je nou eigenlijk ook op die Unicorn rijden? Ja dus.... maar toen ik daar aan kwam werd ik aangevallen door die Unicron en 3 Minotaurs. Hoe moet ik dit doen?
Dat komt als jij je wapen trekt, hij jou dus aanvalt. Ik weet niet of hij terug ging. Trouwens, vlakbij waar hij staat is ook een Shrine. Bij die Shrine moet je een wolven pelt of een beren vel offeren aan het standbeeld. Daarna moet je een unicorn afmaken om zo zijn hoorn te offeren.
Is dat de enige mogelijkheid dat je aan zo'n hoorn kunt komen? Want ik durf natuurlijk niet zo'n mooie unicorn te doden .
Der lijkt echt een gronisch gebrek aan lockpicks in dit spel te zijn. Iemand een plaats waar je oneindig lockpicks kan blijven halen ofzo? Want ik kwam met het leuke idee thief te worden als knight.
Hallo Ik ben nog maar net met de game begonnen dus ben nog een beetje noob, maar ik heb 1 x perongelijk een guard aangevallen dus nu moet ik coins betalen. En ik wil nu in de fighters guild maar om die the joinen mag ik geen strafblad (zo noem ik het maar even) hebben. Dus goed dat was mijn verhaal dan nu de vraag , hoe kom ik van mijn strafblad af? Nog iemand een antwoord op deze vraag?