Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 5 dec 2005.

?

Hoeveel 360's hebben daadwerkelijk last van kinderziektes?

  1. Mijn Xbox360 werkt prima!

    70,5%
  2. Mijn Xbox360 was inderdaad 'Dead on Arrival'.

    3,7%
  3. Mijn Xbox360 deed het eerst wel, maar nu is hij ook overleden.

    8,4%
  4. Mijn Xbox360 doet het wel, maar heeft wel wat mankementen.

    17,4%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je "jullie"?

    er is er hier maar 1 die het ongeluk had er 5 te verliezen.
     
  2. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso 2. Namelijk WeeGee en EgYoWns
    @Timmeh: Wie weet :+
     
  3. t756679

    t756679 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox 360 is naar de klote dom ding was er content van tot nu de prul ik heb hem terug naar de winkel gebracht en daar hebben ze hem opgestuurd kon maximaal een maand duren zeiden wacht nu al 2 maanden en dan zeggen ze dat het daar plat ligt allemaal praatjes vindt ik en mijn 3 maanden online is ook al voorbij 2 maanden voor niets of vergoeden ze dat niet zo niet doe ik mijn xbox 360 weg en koop ik later een playstation 3 was eerst echt content met de 360 maar nu zo een service dat trekt op niks
     
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    terug naar de winkel gebracht, ga je dus al de fout in gewoon Microsoft zelf bellen, sturen ze koerier langs, xbox droppen en binnen hooguit 2 weken bij de meeste volgens mij heb je hem terug, dus service is niet slecht van ms maar van jouw winkeln denk
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    mijn doos was in 1 week van gouda -> dusseldorf en weer terug
     
  6. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb effe een vraag ik heb 2 spellen waar kleine krasjes opzitten en die lopen elke keer vast, met de andere spellen heb ik geen probleem, kan ik hier nog wat aan doen of niet?:'-( ook uno loopt elke keer vast sinds die nieuwe update, nog meer mensen hier last van?
     
  7. Walter

    Walter Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je al 2 maanden wacht is er toch echt iets niet goed gegaan via die winkel. Je hebt wel een bewijs van opsturen gehad van die winkel hoop ik? Mijn Xbox was binnen een dag of 5 terug en er zat een weekend tussen.. Bel anders naar Microsoft of ze hem uberhaupt wel gehad hebben.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    naar de winkel gebracht? :confused:

    je had gewoon zelf met M$ moeten bellen, dan was alles binnen een week geregeld :)
     
  9. Spunker

    Spunker Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dus een 360 premium aanschaffen, maar als ik zo al die problemen hier voor me kiezen krijg kan ik beter wachten op een x360v1.2

    - waar de koeling
    - dvd rom speler

    Zijn aangepast.. want als ik het hier zo lees komt het over alsof de x-rated doos meer problemen levert... dan plezier
     
  10. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu ineens problemen sinds de nieuwe update.
    Hij doet voortaan moelijk met inloggen op Xboxlive en blijft regelmatig 15 seconden hangen en dan gaat ie weer verder.....sjonge jonge...
    Tis 1 drama afentoe met die 360..
    Als ik dit van te voren had geweten allemaal had ik nog lekker een jaartje gewacht.
     
  11. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook eerder, totdat je weer hetzelfde probleem krijgt! Bij mij liep de 360 in het begin soms vast (freez), 360 restarten en hij deed het weer. Soms een 3 kwart rood lampje, en dit ging steeds vaker voorkomen. totdat ie alleen maar 3 rode lampjes heeft en nix meer kan. Dom dat je die sticker eraf heb gehaald:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  12. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 doet het opeens niet meer :eek:

    Tijdens het film kijken met Media Extender loopt het beeld opeens vast.
    Ik reboot, en kijk verder...loopt ie weer vast na 10 min.
    Weer reboot...krijg ik 1 rood segment (nr4) en E79 op het scherm.
    Weer reboot...3 rode segmenten :mad:

    Damnnn, hiervoor heb ik nog geen enkele error gehad en ook weinig vastlopers. Echt zomaar....fockit...
     
  13. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt binnenkort opsturen... steeds meer 360's gaan kapot na zo'n 6 maand gamen. |:-
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt heeeeel vervelend is dit man |:-

    Toevallig ook net een update binnengehaald...daar zal het wel niet aan liggen maar goed...
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  15. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat geluid heb ik ook, bij mij klinkt het als een flink gebrom, erg irritant omdat het veel lawaai maakt. Ik heb dit al sinds een paar weken. Maarja ik ben dus niet de enige.
     
  16. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel vreemd dat zoveel mensen problemen krijgen na de update, ik heb ook veel vastlopers echt irritant, microsoft mag eerst wel eens kijken wat ze doen met updates want dit kan geen toeval zijn dat ineens bij heel veel mensen hun 360 raar doet.
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het toch niet goed is om alleen van deze thread uit te gaan. Hier komen vrijwel alleen maar mensen die problemen met de 360 hebben. Maar bekijk eens hoeveel mensen op het forum een 360 hebben en nergens last van hebben.

    DIT BLIJFT EEN DRAAD VOOR UITZONDERINGEN.
    ( zie de poll)

    Wat betreft de koeling, ja hij wordt warm, en nee hij wordt niet heet als je hem gewoon een beetje vrij laat aan de achterkant.
    De problemen met de DVDspeler zijn overigens in de meeste gevallen opgelost met de update.

    Mocht je toch een probleem krijgen, breng hem dan vooral NIET naar de winkel maar bel microsoft gewoon even. Heb je binnen een week een nieuwe. Extreem kleine kans dat je dan weer gef*ck krijgt. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren weer van die leuk verticale gekleurde strepen door het beeld.
    Dat gebeurde toen ik Far Cry deed.
    Toen ik hem uit deed en weer aan toen was het weg.

    Wat kan het zijn? Oververhit?!

    Wiehelpt _O_
     
  19. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga een xbox 360 kopen binnenkort en welke is de beste de core of de premium en hoe zit dat met de oververhitting ? en is de service goed krijg je als je hem opstuurt een rubished of een niewe(Heb het namelijk ook gehad met sony 6 a7 niewe ps2 gehad en je moest ze ook nog eens zelf opsturen.Dat was echt eerste klas kut service)
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    Premium & Core zijn eigelijks het zelfde.
    Alleen bij de Premium heb je meer spullen bij zitten die niet bij de Core zitten.

    Dus als je goedkoop uit weil zijn moet je de Premium kopen. Want als je alles wat de de Premium zit bij de Core zit wilt kopen ben je meer dan 100 euro kwijt.

    En moet oververhitting valt reuze mee, zolang je de 'brick' maar vrij hebt ligen van o.a.: hoogpolig tapijt, dichte ruimte en waar het niet kan ventieleren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina