Bestaat er een mogelijkheid dat Gran Turismo 3 ook op de X-box uitkomt? Vraag me het sterk af? iemand suggesties??
No way dat die komt.. GT3 is sowieso een van de toppers op de PS2 en denk niet dat Sony wil dat die op een andere console uitkomt, GT 3 wordt gemaakt door Polyphony Digital en volgens mij ontwikkeld die niet voor de Xbox, ff kieke, nope, die komt dus niet
Volgens mij is dat polyphony zelfs een klein dochterbedrijfje van sony. En zoals wouter zegt ik denk dat sony er wel voor gaat zorgen dat ie niet op xbox komt.
zou niet eens leuk zijn als GT3 (volgens mij een enorm brute game) op elke console komt.. als elke game op elke console komt is er ook geen hol meer aan
Weet je hoe zwaar GT3 rules...... Heb het nu diverse malen bij een vriend gespeeld en ik hoop dus echt wel dat GT3 op de x-box uitkomt.
Ja zou inderdaad niks aan zijn dan koop je alleen maar een console omdat ie grafisch beter is niet omdat de spellen bevallen zoals het nu is. En gta 3 a spec roeleert inderdaad, voor onze db7 vantage coupe en de dodge viper met 1100 pk
hehe ja had er bijna een gekocht, maar ik d8 ja, ik hoef niet alle consoles te hebben.. en heb het geld dat ik kreeg voor mijn DC maar gewoon bewaard voor iets anders (Xbox?)
600,- das voor de DC, 2 controllers, actionreplay, memorycard, 50 spellen, muis en keyboard.. 600,- is dan wel n leuke deal, maar het is eigenlijk veel meer waard