help, philips LCD ( DVI ) aansluiten op xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Neozzz, 10 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neozzz

Neozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag,

Mijn ouders hebben gisteren de philips 32PF9966 aangeschaft, super mooi toestel. Alles heel scherp, ambilight ook mooier dan ik verwacht had.
    En dacht gelijk Xbox360 moet al helemaal geweldig zijn.:9

Daarom ben ik erg aan het twijfelen om ook een Xbox 360 te kopen. Alleen kwam ik er achter dat deze TV geen componenten blok achter heeft zitten.

Er zit 3 x scart op en 1 x DVI. Nou is mijn vraag wat ik nou precies voor kabeltjes moet aanschaffen om op HD kwaliteit te kunnen spelen. Dus dan moet de xbox zoiezo op DVI zitten he...

Heb er wel nog een verloopstukje bij gekregen van philips. Deze loopt van DVI naar blauw, groen, rood. Zie foto onder:

Weet dat er een VGA HD AV kabel is voor de xbox360, maar die uiteindes passen toch niet op deze blauwe, rode en groene tulpjes?

Alvast Bedankt!

p.s: ben net nieuw, weet niet of ik dit in juiste forum gedeelte heb gepost :confused:

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Hey, goeie vraag, ben er zelf ook erg benieuwd naar. Kwam gister er achter dat deze tv idd geen componenten aansluiting heeft en ben ook van plan deze te halen over een tijdje.

Ik denk dat je deze vraag beter in de hdtv-thread kunt neerzetten.

Die kabel die je daar laat zien lijkt mij een dvi-componenten kabel, not sure though.

Je zou een vga kabel kunnen halen en daar een dvi verloopje op doen, maar misschien heeft iemand anders een goeie oplossing die wel met componenten werkt.

Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  3. Neozzz

Neozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx voor snelle reactie, heb hem ook in HDTV thread gezet, hoop niet dat ik nu regels overtreed.

TV is wel echt een aanrader moet ik zeggen, ambilight hoefde voor mij eerst niet zo, maar geeft toch een zeer mooi effect, kan nu niet meer zonder _O_

Ik zelf heb ook nog geen idee, wat voor kabel het nou precies is.

Is wel goed idee idd denk ik. Ik moet volgens mij in ieder geval proberen zo min mogelijk schakels hebben in mijn draad. Misschien enig idee hoe duur deze zijn?

Toch zou ik liever een oplossing zoeken met de door PH bijgeleverde kabel ( ben student, en anders wordt het misschien allemaal vrij prijzig )

alvast bedankt

4. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Nee, is wel goed, ze halen deze vast wel weg.

Tis ook een zeer netjese tv, ben uiteindelijk ook bij deze gekomen, ziet er echt vet uit, vooral dat ambilight vindt ik een leuke toevoeging.

Er is btw net ook een nieuw model van deze tv bekend gemaakt, de 32pf9968, deze lijkt precies op de 9966 maar dan heeft ie 2x hdmi aansluiting en wel componenten, maar als nadeel heeft ie geen ambilight etc, maar deze zal vast goedkoper verkocht worden dan de 9966 hierdoor. Toch ga ik waarschijnlijk voor de 9966, ambilight is toch wel cool:cool:

Tis een dvi naar componenten kabel.

5. Neozzz

Neozzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je zult in ieder geval geen spijt krijgen van deze tv.

Is al helemaal gunstig als je zelf bij Philips werkt ( zal wel niet :p ).

Dan kun je in die voordeelshop hem kopen voor 1700 E + dvd recorder + nog een dvd recorder of perfect draft. Vrienden van ons die bij Philips werken hebben hem voor ons gekocht :D.

Ben nu eens aan het zoeken op google voor wat info over die dvi naar componenten kabel.

Na gelezen te hebben in tweakers, heeft 9966 ook nog wat beter geluid zag ik enzo, en Ambilight is toch wel super vet. Dus ben blij dat ik voor deze ben gegaan

6. Grave

Leuk Bevonden:
    526
    Werk niet bij philips, geen connecties (meer) bij philips ;) Maar kan em nu al wel voor 1680 euro hier vlakbij kopen, maar dan komt er nog 200 euro ofzo overheen omdat ik ook nog graag 5 jaar garantie wil hebben.

Krijg je er 2 dingen bij? :eek: Bij die actie in de winkel kan je maar 1 van de 2 uitkiezen.

Wacht zowieso nog paar maand voordat ik em haal, zit nog midden in een verhuizing, misschien wordt ie nog iets goedkoper.:cool:

7. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op mn kamer het broertje van deze tv staan. Op die zit ook alleen een DVI ingang, waardoor je dus het bijgeleverde kabeltje van DVI naar Component moet gebruiken, zit je alleen met het geval dat je met mannetjes aansluitingen zit aan beide kanten (vanuit de tv en vanuit je 360). Moet je gewoon een connector voorgebruiken zodat je deze op elkaar kan aansluiten en je bent klaar!

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey Neozzz, welkom op het forum. Ik ga je thread sluiten, want dit hoort in de HDTV thread thuis en je hebt je vraag daar opnieuw gesteld. Om te voorkomen dat we langs elkaar heen gaan praten, verzoek ik je om in het HDTV topic verder te gaan. En btw, dit forumgedeelte is voor problemen met de Xbox 1, er is een appart forumdeel voor de Xbox360, al had dat niet zo veel uitgemaakt (wij kunnen immers je topic verplaatsen).
    Daarnaast wil ik je nog mijn complimenten geven voor de duidelijke startpost en goed taalgebruik, je bent nieuw en zo hoort het. \o/

*closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina